Da to še kako drži, ve tudi (še vedno) aktualni sanjski moški Gregor Čeglaj. Iz šova ga takšnega nismo vajeni, a Gregor se je nedavno pokazal tudi v povsem drugačni luči. Dokazal je, da zna še kako “pošinfati” in reči kakšno močno, ki bi jo morda zadržal zase. Ti, ti Gregor!

YouTuber Pero Martić je namreč pred kamero povabil sanjskega moškega Gregorja Čeglaja in ga prosil, naj znane Slovenke oceni od 1 do 10. Gregor je naredil veliko več kot to, kar pa ga je drago stalo. Na njegove besede so se odzvala dekleta, ki jih je ocenjeval, in tudi več drugih znanih Slovenk, ki so bile zaradi njegovih besed zgrožene. Gregor, ki si je po šovu zaradi svoje prepoznavnosti pridobil veliko sponzorjev in tudi na tak način poskrbel za svoj mesečni zaslužek, je namreč čez noč ostal brez podpore podjetij, s katerimi je prej sodeloval.

Podjetja odrekla podporo sanjskemu Gregorju

Petra Parovel, direktorica SWY, je svoje mnenje s sledilci delila na Instagramu: “Ne moremo in nikoli se ne bomo strinjali z žaljivkami in body shamingom. Normalno je, da ima vsak svoje mnenje, ampak kot je Kaja Casar povedala. Tanka je meja.“

Oglasili so se tudi pri Afroditi: “Lepa v svoji koži je korporativni slogan, ki slavi žensko lepoto v vseh njenih oblikah ter mu v kozmetiki Afrodita sledimo že več kot 50 let. Omenjeno sporočilo odraža naše vrednote ter nas usmerja na vsakem koraku našega poslovanja. Zato obžalujemo, da se našo blagovno znamko povezuje z osebnimi izjavami posameznikov, ki so predstavljali naše izdelke. Njihova osebna stališča ne odražajo naše identitete. V kozmetiki Afrodita obsojamo vso body shaming komunikacijo ter si prizadevamo v svet širiti sporočilo, da je resnično lepa prav vsaka ženska.“

Odzvali so se tudi v Baby centru : “Na tem mestu želimo poudariti, da Baby Center je in zmeraj bo mesto, kjer se vsi počutijo dobro in varno. Zato ostro obsojamo kakršnokoli obliko body shaminga in vam želimo zagotoviti, da nas osebe, ki z nami ne delijo teh vrednot, niso predstavljale in nas tudi v prihodnje ne bodo. Prav tako smo v navezi z dobaviteljem, od katerega smo prejeli materiale, ki nam je zagotovil, da več ne sodeluje z dotično osebo in da bodo vsi materiali odstranjeni in zamenjani.“

Nekateri vplivneži stopili jezičnemu Gregorju v bran

Brez sponzorja je ostal tudi Martić, ki je oglaševal About You. “Pri About You strogo nasprotujemo sovražnemu govoru. Prizadevamo si sodelovati z osebami, ki verjamejo v iste vrednote kot mi in želijo skupaj z nami prispevati k boljšemu jutri. Želimo vam zagotoviti, da nas v prihodnje osebe, katerih dejan ne podpiramo, ne bodo predstavljale,” so namreč sporočili z About You.

Ksenija je dejala, da so vplivnice dramo izkoristile za svojo samopromocijo, Laura je izjavila, da so nekatere, ki so sedaj Čeglaja pribile na križ, enako naredile njej, ko je nastopila v Sanjskem moškem, Martiću pa se zdi bolj kot body shaming sporno to, da so ženske kontaktirale podjetja in se spravile na Čeglajev „kruh“.

Gregorju pa so nekateri znani obrazi stopili v bran, poroča Žurnal24. Laura Beranič, Pero Martić in Ksenija Kranjec, ki jo poznamo po njenem sodelovanju v šovu Big Brother, so na Instagramu skupaj z Gregorjem razglabljali, ali si je zaslužil takšen odziv javnosti.