Izbrali smo nekaj najlepših letošnjih predlogov za praznične reklame. Vsaka od teh zgodb nas spomni, da so prazniki čas, ko so v ospredju povezovanje, ljubezen in drobni trenutki sreče. Pomagajte nam izbrati najlepšo letošnjo praznično reklamo! Katera zgodba se vam je najbolj vtisnila v spomin?

Trgovine Jager

Trgovine Jager so v ospredje svoje praznične reklame postavile deklico, ki z veseljem okrašuje božično drevo, ob tem pa skupaj s svojo družino ustvarja toplo in srečno praznično vzdušje. Po končanem okraševanju drevesa vsi sedijo za mizo in uživajo v božičnem obroku. Nenadoma se na vratih pojavi dedek, ki je ustvaril čudovito ptičjo hišico, ki si jo je deklica želela. Z nasmeškom ji jo podari, nato pa skupaj zreta skozi okno in opazujeta ptičke, ki obiskujejo hišico. Reklama poudarja pomen družinskih trenutkov in skupnih prazničnih spominov.

 

Drogerija DM

DM je v ospredje svoje božične reklame vključil par, ki z iskrivimi pogledi in toplimi nasmehi skupaj postavlja smrekico ter obeša darila na veje. Ko z navdušenjem iščeta še zadnja darila, ugotovita, da so vsa že porabljena. V trenutku zadrege se spogledata, nato pa si oddahneta, ko se spomnita na DM – zanesljivo destinacijo za popolna darila in praznične izdelke. Reklama nas spomni, da DM poskrbi za vse, kar potrebujemo, tudi ko se znajdemo v zadnjem trenutku, s čimer ohrani praznični duh in nas obdari z nasmehom.

Spar

Sparova reklama Za iskrive trenutke v ospredje postavlja čar praznikov in nas opominja, da so skupni trenutki tisti, ki ustvarjajo nepozabne spomine. Ob božičnih praznikih nas povabi, da se ustavimo, občutimo toplino doma in uživamo v družbi svojih najdražjih. Spar s ponosom podpira iskrene nasmehe, vonj po sveže pečenih dobrotah in neprecenljive trenutke povezanosti, ki praznične dni spremenijo v pravo čarovnijo.

Eurospin

Božična reklama Eurospina v letu 2024 predstavlja zgodbo deklice, ki sledi svojim sanjam, vendar si oče ne vzame časa, da bi pohvalil in občudoval njen plesni talent. Naposled se zave, da izgublja dragocen čas s hčerko, svoja pretekla dejanja pa obenem obžaluje. V hitrem tempu sodobnega življenja se tako pogosto zgodi, da zaradi dela in številnih obveznosti pozabimo na tisto najdragocenejše, preživeti čas z našimi najdražjimi.

Tuš

Tuš je v svojo praznično reklamo vključil čarobne okraske, ki oživijo duh praznikov in nas popeljejo v svet topline, radosti in povezanosti. Z vsakim nasmehom in vsakim drobnim detajlom okraskov reklama prinaša sporočilo, da so prazniki čas, ko čarovnija vstopi v vsak dom. Tuš nas spodbuja, da skupaj ustvarjamo trenutke, polne ljubezni in sreče, obkroženi z ljudmi, ki jih imamo najraje.

Telekom Slovenije

Telekom je kot osrednjo osebnost svoje božične reklame ponovno izpostavil Sebastjana Cavazzo, ki tokrat zaživi kot sodoben božiček. V vlogi toplosrčnega in pronicljivega Božička skrbno prebira pisma otrok in odraslih, ki mu pošiljajo svoje želje. Ob tem uporablja Telekomov NEO paket, ki mu omogoča, da s preprostim glasovnim ukazom hitro preveri sezname želja, poišče popolne darilne ideje ali celo predvaja praznične filme za navdih. Reklama nas spomni, da je z NEO vsak trenutek povezan, čaroben in poln možnosti – tako kot prazniki sami.

Lidl

Lidlova praznična reklama v ospredje postavi deklico, ki na poti domov naleti na starejšo žensko, ki z velikimi težavami nosi nakupovalne vrečke. Deklica jo opazi in ji hitro pomaga nositi stvari. Hvaležna starka ji za pomoč podari majhne zvončke, ki skrivajo čudežno moč. Ko deklica zvončke vzame v roke, ugotovi, da imajo moč uresničiti vse, kar si zaželi. Reklama izpostavi čarobnost prazničnega časa in sporočilo, da prava magija v resnici prihaja iz srca, da tisto kar dajemo, nato tudi prejemamo. Na koncu deklica z nasmehom deli srečo z drugimi, kar ponazori resnično veselje in lepoto prazničnega obdobja.

Svoj glas lahko oddate do 31.12.2024, ko bo razglašena najbolj čarobna praznična reklama.