Letošnje leto se počasi bliža koncu in verjamemo, da so se nekateri že podali na zgodnji lov za darili. Marsikdo pa že odšteva dneve tudi zato, ker nestrpno pričakuje koledar Damjana Murka, ki s svojimi vročimi fotografijami skrbi, da nam vse leto ni dolgčas. Da je tudi letos izdal svoj tradicionalni koledar, je razkril že v še svežem videospotu Mrcina, kjer sta nastopila z Vedeževalcem Blažem. Pesem je nemudoma postala hit in na spletnem omrežju Youtube v pičlih nekaj dneh presegla 80 tisoč ogledov.
Seveda bo tudi letos koledar krasilo dvanajst žgečkljivih fotografij, a nas je seveda zanimalo čim več, preden Murkovo mrcino dobimo v roke. Tako je, koledar namreč nosi zgovoren naslov Moja mrcina. Zakaj tak naslov, pa se boste morali prepričati na lastne oči. Nekaj pikantnih podrobnosti, kaj nam je pripravil tokrat, nam je razkril Murko. Rdeča nit letošnjega koledarja je popotovanje po Sloveniji. “S prijateljem sva se odločila, da se usedeva v avto in kot v starih časih šla iz Maribora do Pirana po stari cesti ter iskala lokacije,” razlaga Murko.
Zavit v ribiško mrežo, razgaljen ob kozolcu in še marsikaj
Dvanajst fotografij je tako nastalo po romanju iz Štajerske do Primorske. “Recimo, videla sva kozolec, jaz si hitro nadenem ženino cunjico in se postavim pred kozolec. Vidiva potok, narediva isto. Ribiča v Kopru sva prosila, da nama je posodil svojo ladjo, odvrgel sem oblačila, se zavil v ribiško mrežo in nastala je fotografija, ki temelji celo na umetniško. Letos se pri kakšnih fotografijah res iz srca nasmejiš, nobena te ne pusti ravnodušnega, nekatere pa so celo predobre za koledar,” še dodaja štajerski slavček.
Tudi letos je bilo natisnjenih tisoč izvodov, kot vsako leto pa gre koledar za med, polovica je namreč že prodana. “Tudi zaradi tega nisem pretirane pozornosti namenjal reklami, saj se koledar prodaja sam. Vsako leto zaradi velikega povpraševanja naredimo ponatis,” razlaga Murko.
Koledar je mogoče naročiti na uradni spletni strani, cena pa je 25 evrov. Pohitite in si zagotovite svoj izvod, samo 500 mrcin je namreč še na voljo.
Letos je nekaj podjetij, ki bo koledarje podarilo svojim zaposlenim, a teh je po besedah Murka le peščica. Večina jih gre namreč v roke oboževalcev. “Preseneti me, ko nekdo naroči koledar in vprašam, za koga naj podpišem, ker želijo posvetilo, nato pa mi odgovorijo, da je zanje. Vsa leta je bilo večinoma tako, da so bili koledarji za hec in darila, kar je tudi bistvo vsega. A če lahko nekomu polepšam dan na tak način, zakaj pa ne,” še dodaja Murko.