Zima očitno še ne misli kar tako oditi, saj so temperature ponoči še vedno blizu ničle, torej temperaturni obseg, ki je še vedno bolj primeren za zimske pnevmatike, posebno še, če je podlaga še vlažna. Ampak temperature podnevi vztrajno rastejo, tako da je vendarle napočil čas za menjavo – če tega seveda niste že storili.

Seveda lahko z zimskimi (oznaka M+S) pnevmatikami vozite tudi izven zapovedanega časa (15.11 – 15.3.), toda zimske pnevmatike seveda niso prilagojene rabi v toplejših mesecih, saj je obraba večja, večji je kotalni upor, manjša je naležna površina, … Skratka – v toplejših mesecih, kaj šele poleti, so letne pnevmatike seveda bistveno bolj učinkovite. Njihove gumena zmes je prilagojena višjim temperaturam okolice in podlage (obraba), naležna površina je večja in s tem oprijem boljši, struktura je čvrstejša, zato je tak tudi občutek na volanu v zavoju,  tudi profil je prilagojen letnemu času, … Skratka – menjava za letne pnevmatike je več kot priporočljiva, saj so bolj učinkovite, varne, nenazadnje tudi tišje, z nižjo porabo …

Zdaj je pravi trenutek za nakup letnih pnevmatik

Če ste skupaj s svojim vulkanizerjem ugotovili, da je čas za nakup novih letnih pnevmatik, potem je zdaj pravi trenutek. Eden ključnih, ne pa tudi edini element za nakup novih pnevmatik, je obraba starih. Zakon veleva, da mora biti globina profila najmanj 1,6 milimetra, vendar že globina profila blizu dveh milimetrov omeni, da je pnevmatika obrabljena okoli 90 odstotno – s tem pa so ustrezno slabše tudi njene lastnosti na cesti.

 

In da se boste laže odločili, vam ponujamo test dveh pogostih dimenzij. Gre za panevropski test,ki ga skupaj opravljajo največji evropski avtomobilistični klubi, mednje pa sodi seveda tudi AMZS in velja za enega najbolj merodajnih na tem področju.

Za lažje razumevanje: pet zvezdic pomeni zelo priporočljivo, ena pomeni, da nakupa te pnevmatike ne priporočajo. Gre pa seveda za skupno oceno vseh ocenjevalnih elementov. Pri številčni oceni pomeni 0,5 najboljšo oceno in 5,5 najslabšo oceno.