Jasno je, da so športni terenci najbolj popularen razred, na katerega stavijo tudi pri Fordu. Ampak čisto vsem pa visoka karoserija le ni najbolj po godu, hkrati se nočejo odreči okretnosti. Zato zdaj vmesna pot – križanci (ali t.i. crossover modeli), so klasični limuzinski modeli, ki povzemajo nekaj lastnosti  terencev. Prva v vrsti za novo ime Active je torej nova Fiesta, kmalu sledi najmanjši Ka+, že jeseni pa tudi novi Focus.

Prestiž, luksuz, športnost, vsestranska uporabnost

Fiesta bo z verzijo Active lahko tako zadovoljila še širši krog kupcev, od tistih, ki želijo prestiž in luksuz (Vignale), tistih, ki hočejo športnost (ST), pa do voznikov, ki želijo vsestransko uporabnost, tudi na bolj grobi podlagi. O namembnosti nove verzije pričajo tudi dodatne plastične obrobe blatnikov in pragov pa tudi zaščita sprednjega in zadnjega dela. Da je Fiesta Active tudi zares prirejena za bolj uničen asfalt in makadam govori tudi podatek o oddaljenosti podvozja od tal. Dodatnih 18 mm je Active postavljena višje (daljše vzmeti in prilagojeni blažilci). Ob tem pa je kolotek te verzije za 10 mm širši zaradi drugačnega vpetja, hkrati imajo prednji blažilci tudi hidravlične omejevalnike hoda, ki zadržijo najhujše udarce in nihanja karoserije, ko je podvozje najbolj obremenjeno.

Namesto štirikolesnega pogona, trije vozni programi

Fiesta active seveda nima štirikolesnega pogona, zato pa so inžinerji tej verziji namenili tri vozne programe, kjer zadnji, namenski (Slippery) olajša vožnjo na drseči podlagi (makadam, blato, sneg, …) s posebnimi nastavitvami za pomožne sisteme (ESC, TCS), ki olajšajo speljevanje, zaviranje, … Hkrati ima ta verzija tudi nekaj drugačno nastavitev električne podpore krmilnega mehanizma.  

Prostornejša in kvalitetnejša

Sicer pa je tudi Active prepoznavna, predvsem pa bolje opremljena Fiesta, saj je nov model precej bolj prostoren in tudi kvalitativno naprednejši od predhodnika. Predvsem športni sedeži se modelu dobro podajo, saj je kljub drugačnemu vzmetenju lega in vodljivost na visoki ravni. Tudi zaradi serijskih nizkoprofilnih 17 palčnih pnevmatik (205/45 R17), ki ponujajo odličen oprijem in malo zvijanja. Za pogon skrbijo litrski ecoboost motorji (85 do 140 KM/63 do 103 kW), na voljo pa bo tudi 1,5 litrski dizel (85 in 120 KM/63 do 88 kW)  in samodejni menjalnik (nič več dvosklopčni).