Avtoceste in hitre ceste potekajo v Sloveniji približno 1400 kilometrov in potrebujejo redno vzdrževanje. Največ škode povzročijo preobremenjeni tovornjaki. Sicer se največ dela na avtocestnih omrežjih opravi jeseni, vendar tudi poleti brez zastojev zaradi del na cestah tudi ne gre.

‘Padli’ bodo odseki Šentilj–razcep Dragučova–Lenart

Poleti bodo potekala dela na štajerski oziroma pomurski avtocesti, kjer bodo ‘padli’ odseki Šentilj–razcep Dragučova–Lenart. Dela bodo potekala še na severni ljubljanski obvoznici med Zadobrovo in Novimi Jaršami, rekonstruirali bodo tudi priključek Leskoškove ceste na severno ljubljansko obvoznico (ta dela sicer neprekinjeno potekajo tudi čez zimo). Nazadnje bodo zastoji zaradi del še na gorenjski avtocesti med Lescami in Brezjami in na vipavski hitri cesti med Šempetrom pri Gorici in Vrtojbo, navaja Avto Magazin.

Dela na avtocestah in hitrih cestah bodo letos stala skupno 106 milijonov evrov.

Spomladi bodo stekla obnovitvena dela še na odseku dolenjske avtoceste Ivančna Gorica–Bič, začeli smo z obnovo nadvoza Dunajska cesta na severni ljubljanski obvoznici. Na vipavski hitri cesti načrtujemo postavitev dodatnih protivetrnih zaščit, na ljubljanski obvoznici pa še preureditev krakov priključka Ljubljana zahod (Vič) z ureditvijo priključevanja na Tržaško cesto,” so še za omenjen portal povedali na DARS-u.

Na DARS-u sicer poskušajo na območju del vselej vzpostaviti dva zožena vozna pasova v eno smer, vendar se je ob tako gostem prometu nemogoče izogniti zastojem na najbolj obremenjenih delih našega avtocestnega sistema. Zato kljub jezi za volanom velja, naj vozniki upoštevajo predpise, se pravilno razvrstijo, predvsem pa gredo na pot z dobrimi živci. Prekratka varnostna razdalja, nepotrebno prehitevanje in menjava prometnih pasov pred zaporo lahko hitro privedejo do prometne nesreče, kar lahko zraven poškodb in tragedij prinaša tudi znatno daljše zastoje.