Na evropskih prodajnih lestvicah priključno hibridnih avtomobilov se Mitsubishi Outlander PHEV uvršča povsem v vrh, v svetovnem merilu pa je najuspešnejši športni terenec s kombiniranim bencinsko električnim pogonom.
Takšen sloves je štirikolesnik doživel še pred letošnjo prenovo, ki mu je prinesla nekaj manjših osvežitvenih potez na zunanjosti in v notranjosti, in kar veliko sprememb pri pogonski tehnologiji. Tokrat za pogon skrbi novi 2,4-litrski bencinski štirivaljnik, ki razvije 99 kilovatov (135 KM) in je močnejši, predvsem pa varčnejši in čistejši od dvolitrskega predhodnika. Hibridni pogonski sklop tvorita še dva elektromotorja s 60 oziroma 70 kilovati, ki poskrbita, da Outlander PHEV lahko samo z elektriko lahko prevozi do 45 kilometrov poti ob hitrosti 135 kilometrov na uro. Tudi zato je tovarniško obljubljena poraba bencina le okoli štirih litrov na 100 kilometrov, vendar je v realnosti seveda višja, kajti treba je upoštevati, da je priključni hibridni športni terenec zaradi svoje velikosti in pogonske tehnologije razmeroma težak, saj tehta 1880 kilogramov.
Zmogljivejša baterija
Popolnoma električni štirikolesnemu pogonu strežeta še dodatna vozna programa za športno vožnjo in za vožnjo po snegu. Športnega terenca je sicer mogoče voziti v bencinskem režimu, pri čemer motor kot generator polni tudi baterijo (ki je s 13,8 kilovatnimi urami za desetino zmogljivejša od prejšnje), v kombinaciji delovanja bencinskega in obeh elektromotorjev ali pa samo s pogonom električnega sklopa. Stopnja regeneracije energije je nastavljiva, avtomobil pa je zaradi bolje uglašenega podvozja nekoliko agilnejši. Pospeški so bistveno boljši kot so bili pri prejšnjem modelu, nagibanja karoserije je znatno manj in tako se je občutno izboljšala tudi vodljivost.
Več varnosti, več opreme
Posodobitve je bila deležna tudi armaturna plošča, kjer so opazne spremembe na merilnikih in prestavni ročici, medtem ko je v koraku s časom tudi osrednji komunikacijski sistem. A pri avtomobilu, ki ga poganja tudi elektrika je presenetljivo, da vsi merilniki niso digitalizirani in (pre)številni podatki vsaj v začetku pri vozniku povzročajo nekaj zmede.
Kot se za sodobne avtomobile spodobi, ima tudi Mitsubishijev športni terenec obsežen nabor asistenčnih sistemov za varnost in udobje, nekateri so seveda na voljo za doplačilo. Oprema je razdeljena v tri različne nivoje, najcenejši Outlander PHEV pa je na slovenskem trgu naprodaj za 36.600 evrov, to je cena, pri kateri je že odšteta državna spodbuda v višini 4.500 evrov.