Ime je po mnenju avtomobilističnih novinarjev kar ustrezno, saj ima vozilo futuristično obliko, ki je poskrbela za nemalo presenečenja. Sama predstavitev je šla medtem precej narobe, saj sta na avtu počili stekli.

Novi cybertruck po obliki še najbolj spominja na vojaško oklepno vozilo. Prvi mož Tesle Elon Musk je tako uresničil obljubo, da bodo izdelali poltovornjak, “kakršnega svet še ni videl”, piše francoska tiskovna agencija AFP.

Širok in visok dva metra

Šestsedežni poltovornjak v dolžino meri 5,8 metra, širok je dva metra, visok pa 1,9 metra. Serijsko bo opremljen z zračnim vzmetenjem, ki bo omogočalo do 40 centimetrov oddaljenosti od tal. Zadnja vrata kesona imajo vgrajen poseben podaljšek, ki seže do tal in olajša nalaganje tovora. Tovor na kesonu je mogoče tudi priključiti na polnilno omrežje.

Do 100 km/h v manj kot treh sekundah

Pospeški, ki jih omogoča električni motor, bodo cybertruck postavili ob bok najhitrejšim serijskim športnim avtomobilom. Na voljo bodo tri različice: z enim, dvema ali kar tremi motorji. Pri slednji bo vozilo do 100 kilometrov na uro pospešilo v vsega 2,9 sekunde, končna hitrost pa bo 210 kilometrov na uro.

Doseg modela s tremi motorji naj bi znašal 800 kilometrov, ob 1,5 tone nosilnosti pa bo vozilo lahko vleklo do 6,3 tone. Uradni doseg dvomotorne različice je 480 kilometrov, enomotorne pa 400 kilometrov.

Osnovna cena za enomotorno različico bo v ZDA 39.900 dolarjev, dvomotorno 49.900, za izvedbo s tremi motorji pa 69.900 dolarjev.

Predstavitev cybertrucka je kljub številnim zanimivim lastnostim vozila minila predvsem v znamenju neljubega dogodka. Musk, ki je pred tem dejal, da se lahko cybertruck pohvali s posebej odpornimi stekli, je članu osebja na odru naročil, naj v prednje stransko steklo vrže kovinsko kroglo. Steklo se je takoj razbilo, enako na zadnjih vratih, kamor je Muskov pomočnik kroglo vrgel v drugem poskusu.

Musk je kljub neljubemu dogodku nadaljeval s predstavitvijo, ki pa je od takrat naprej potekala ob vozilu z razbitima stekloma. Ta naj bi po zagotovilih Tesle sicer zadržala kroglo iz devetmilimetrske pištole.

Medtem ko poltovornjaki v Evropi šele pridobivajo na priljubljenosti, v ZDA že dolgo predstavljajo pogosto izbiro za vsakodnevno uporabo. Poltovornjaki za ameriški trg, kjer jih mesečno prodajo več kot 200.000, so v povprečju tudi precej večji, kar s seboj prinese tudi višje izpuste in porabo goriva.

Slednje naj bi rešili električni poltovornjaki, na katerih pospešeno delajo tudi drugi avtomobilski proizvajalci. V četrtek so prvi električni tovornjak napovedali pri General Motorsu, že pred tem pa med drugim pri Fordu.