O tem, kako nastaja program, kakšno vlogo imajo gostinci ter zakaj pri organizaciji dogodkov ne sledijo številkam, ampak občutku, smo se pogovarjali z društvom Poštna ulica.

Odziv ni pomemben

Kot so pojasnili, želijo oblikovati program za različne okuse, kot so tudi raznoliki obiskovalci Poštne ulice. "Nismo se pretirano ukvarjali z odzivom prejšnji let. Obiskovalci Poštne so vedno veseli, če se kaj dogaja in razumejo ta faktor raznolikosti okusov. Smo pa z nekaterimi nastopajočimi vzpostavili nek prijateljski odnos in se lahko pojavijo tudi več let zapored," so dodali.

Ob tem so pokomentirali, da je veliko odvisno od sredstev, ki jih imajo na razpolago. "Za letos smo res lahko hvaležni sponzorjem, ki so družbeno odgovorni in prepoznavajo program Poštne kot pomemben del življenja in bivanja v mestu. Zato smo tudi lahko letos povabili k sodelovanju bolj uveljavljene izvajalce, kar pa ne pomeni, da so manj uveljavljeni manj vredni - raje zaupamo kakovosti glasbe," so še izpostavili.

Program v večji meri financirajo gostinci

Pomembno je poudariti, da so v društvo včlanjeni predstavniki vseh gostinskih lokalov na Poštni in prav lokali v največjem deležu tudi financirajo program.

Na vprašanje kako poteka usklajevanje med lokali, gostinci in organizatorji pa so odgovorili, da se na začetku leta usedejo in oblikujejo nek okviren plan začetka sezone dogodkov in konca. "Potem pa poskusimo poiskat sponzorje in vsi skupaj s predlogi sooblikujemo program," so dodali in izpostavili, da se s sponzorji tudi velikokrat dogovorijo o posebni ponudbi, kjer predstavijo kakšne trendovske pijače ali pa se predstavljajo kakšni novi produkti.

 

"Ne funkcioniramo na osnovi meritev, ampak po občutku"

Poštna je postala osrednje zbirališče v mestu še najbolj zaradi programa, seveda pa tudi zaradi pestre in raznolike gostinske ponudbe. Tega se v društvu seveda zavedajo in vzdržujejo tradicijo. "Pa tudi radi to počnemo," dodajo.

"Naša prioriteta so prebivalci mesta Maribor. Želimo, da so ponosni na svoje mesto in mestno jedro. Sedaj je lepo urejeno, kmalu se bodo zaključila dela v bližini na Rotovžu, vendar so vsebine tiste, ki dajejo mestu dušo. Če bomo mesto naredili prijetno za domačine, bodo tudi turisti to zaznali in se pridružili," so še pokomentirali in dodali, da ne funkcionirajo na osnovi meritev, ampak po občutku.

"Nam je lepo, če vidimo, da se vsi na ulici počutijo lepo - obiskovalci in glasbeniki. Če se ustvari neka vez med nastopajočim in publiko, je to nekaj čudovitega," so zaključili.

Kaj nas čaka?

Poletje v mestu se preveša v drugo polovico in na Poštni so, kot že omenjeno, pripravili čudovit in raznolik program. Do konca septembra bodo namreč skoraj vsak vikend obogatili tudi s koncertom.

  • BILBI @ Poštna live! / petek, 29.8.2025 / Sponzor: GRAWE
  • ALFI NIPIČ @ Poštna Live! / petek, 12. 9. 2025 / sponzor: i-Vent
  • THE ROCKTORS @ Poštna live! / petek 19. 9. 2025 / sponzor: LORENČIČ BAUSERVICE
  • 6PACK ČUKUR @ Poštna Live! / Sobota, 27. 9. 2025 / Sponzor: APEROL SPRITZ