Na širšem območju Slomškovega trga v Mariboru so vzpostavili inovativni prometno-tehnični ukrep, ki omogoča kolesarjem enakovredno vključitev v promet. Strokovnjaki se zavedajo, da bo treba nekaj časa, da se vozniki in kolesarji navadijo na nov režim, a ne dvomijo, da zagotavlja večjo varnost.
 Večja pozornost kolesom in javnemu prometu
Ukrep “sharrow” so vzpostavili v okviru evropskega projekta ROSEE, s katerim želijo zmanjšati število prometnih nesreč in smrtnih žrtev predvsem med kolesarji in pešci v Jugovzhodni Evropi. Aleš Klinc razlaga, da se na Mestni občini Maribor že dlje časa trudijo, da dajejo prednost pešcem in kolesarjem. “Naša želja je bila, da »sharrow« priključimo celotni kolesarski trasi, ki poteka po Smetanovi ulic. Dijake oziroma študente, ki tukaj živijo oziroma se vozijo smo tako povezali s centrom mesta. Izvedli smo dve večji rekonstrukciji vozišč. Zadeva je sedaj končana. Nekaj časa bo potrebno, da se vsi navadijo na to. V prihodnje bomo nov ukrep seveda primerno prezentirali. Na MOM si sicer želimo, da v prihodnjih mesecih letih dajemo vso večjo pozornost kolesom in javnemu prometu. Ti ukrepi se vedno bolj odražajo tudi na infrastrukturi v mestu. S tem ko dajemo površine pešcem in kolesarjem, odvzemamo površine vozilom. Med drugim zmanjšujemo število parkirnih mest z namenom, da bi ljudi spodbudili, da se začnejo zavedati pomena zdravega načina prevoza in življenja”.Ob tem so sicer naleteli tudi na pritožbe stanovalcev Orožnove ulice, ki trdijo, da so zaradi novega prometnega režima izgubili svoja parkirišča. Na občini odgovarjajo, da so na novo urejena parkirna mesta le nekaj deset metrov stran v Smetanovi ulici.
Na kolo in ne v avto
 Ukrep “sharrow” so vzpostavili v okviru ureditve vodenja kolesarjev na celotnem območju Slomškovega trga, Orožnove, Gledališke, Slovenske, Prežihove in Strossmayerjeve ulice ter ob tehniških fakultetah vse do dijaškega doma v Smetanovi ulici. Po novem sistemu se kolesarji enakovredno vključujejo v promet, kar pomeni, da imajo pred vozniki motornih vozil enakovreden ali prednostni položaj. Ukrep so v Mariboru poskusno vzpostavili že na Trgu revolucije. Josip Rotar iz Mariborske kolesarske mreže meni, da daje nov ukrep kolesarjem prostor tudi v ožjih ulicah. Hkrati jim zagotavlja tudi več varnosti, saj so kolesarji stalno v vidnem polju voznika avtomobila. »Ta ukrep povezuje vse visokošolske institucije med seboj in mislim ,da bo to tudi vzpodbudilo, da bodo ljudje več uporabljali kolesa. Ukrep »sharrow« je le en izmed segmentov v tej novi zgodbi. Vpeljali smo tudi kolesarska  pasova v obe smeri v enosmerni ulici, na slovenski ulici je t.i.  »bike box« oziroma prednostni razvrstilni pas za kolesarje na semaforiziranem križišču. Mislim, da je to korak v pravo smer. Postopamo si namreč želimo, da ljudje avtomobile postavljajo na obrobje«.
Iz Maribora na ostale predele Slovenije
Ukrep »sharrow« so zaenkrat postavili le v Mariboru. Ker si želijo, da se praksa prenese tudi drugod po Sloveniji in širše bodo v ta namen izdelali preventivni izobraževalni film.  “Naša agenciji sodeluje v okviru evropskega projekta Rosee. Naša poglavitna naloga je implementacija »sharrowa« v Mariboru. Ob tem si želimo, da se ta dobra praksa prenese ne le drugod po Sloveniji ampak tudi drugod po Evropi. V ta namen bodo za celotno državno raven in občino izdelane tehnične specifikacije, kaj pomeni ‘sharrow’ in kam se ga lahko implementira,” je ob današnji javni predstavitvi ukrepa na terenu povedala Vesna Marinko iz Javne agencije RS za varnost prometa