Kot pojasnijo na Mestni občini Maribor, so kamere, ki izvajajo nadzor prometa izjemno pomembne, saj se le tako lahko nadzoruje delovanje prometne infrastrukture in varnega upravljanja z njo, kot je na primer spuščanje vozil v ali iz območja za pešce: ”Video nadzor prometa se v mestu Maribor izvaja že več let. Od vzpostavitve varovanega območja za pešce v sedanji obliki, so na vstopnih točkah pri potopnih valjih postavljene nadzorne kamere, ki prenašajo sliko neposrednega dogajanja v nadzorni center in operaterju omogočajo nadzor delovanja valjev. Na vstopih v to območje so nameščene table, ki seznanjajo ljudi o izvajanju video nadzora.”
Kamere se ne bodo uporabljale za nadzor hitrosti
V nekaterih križiščih v Mariboru so kamere nameščene že nekaj časa (Mlinska-Partizanska; Meljska – hitra; Titova – Partizanska), kjer je to na drogovih semaforizacije tudi označeno. Namen kamer je možnost neposrednega spremljanja pretočnosti v križiščih, kar omogoča hitro reagiranje v primeru okvar ali izrednih razmer. ”Glede na izredne pomisleke nekaterih mestnih svetnikov, da se lahko video nadzorni sistem uporablja tudi za namene uvajanja t.i. prekrškov nadzora, je dikcija v odloku spremenjena na način, da je jasno razvidno, da se nadzorni sistem ne more uporabljati za nadzor hitrosti,” so razložili na MO Maribor, da s tem sistemom, nikakor ne morejo izvajati sankcioniranja hitrosti voznikov.
V letošnjem letu več novih kamer
Kot so pojasnili na MO Maribor, se načrtujejo nove kamere na večjih križiščih: ”V tem letu se planira namestitev kamer v največja semaforizirana križišča v Mariboru, na vpadnicah v mesto (Ptujska cesta/priključek AC, Ptujska cesta/Titova cesta ter Gosposvetska/Fontana).”