Iz ministrstva za infrastrukturo sporočajo, da bodo pogoji glede nemotenega obratovanja letališča, kot tudi možnosti za dolgoročni razvoj, določeni v skladu s predpisi.

Avtor fotografije: Aerodrom Maribor

Potem ko Civilna iniciativa Miklavž, predvsem pa krajani Skok, ves čas vztrajajo, da Letališče Edvarda Rusjana Maribor ostane in se razvija v okviru sedanjih zmogljivosti, torej za največ 600.000 potnikov in kot regionalno potniško letališče za razvoj turizma, na infrastrukturnem ministrstvu pravijo, da bodo rešitev predstavili pravočasno.

Dokončne odločitve še ni

Iz tamkajšnjem službe za odnose z javnostmi so za osrednji mariborski spletni medij Maribor24.si sporočili, da si ministrstvo za infrastrukturo še vedno prizadeva najti najboljšo rešitev za zagotovitev nemotenega obratovanja tega letališča tudi po preteku odpovednega roka najemne pogodbe. »Ministrstvo preverja več variant in še ni sprejelo dokončne odločitve. Pogoji glede nemotenega obratovanja letališča, kot tudi možnosti za dolgoročni razvoj, bodo določeni v skladu s predpisi,« so še zapisali na omenjenem ministrstvu, kjer še niso predstavili ustrezne rešitve, četudi se sedanjemu kitajskemu najemniku, ki je še pred nekaj leti obljubljal 600-milijonsko vlaganje, junija izteče polletni odpovedni rok.

Ministrstvo za infrastrukturo: »Preverjamo več variant in še nismo sprejeli dokončne odločitve.«

Župan proti zaprtju

Intenzivno se v reševanje usode letališča vključuje tudi občina Hoče-Slivnica, kjer so jim iz infrastrukturnega ministrstva, kot je za Radio Maribor potrdil župan Marko Soršak, predstavili usmeritve in prizadevanja glede reševanja. Na dopis, v katerem je občina zahtevala pojasnila o nadaljnjih načrtih z letališčem, še poročajo, jim več kot mesec dni niso odgovorili. A župan, ki sicer vztraja, da se letališče v nobenem primeru ne sme zapreti, zdaj pojasnjuje, da so mu na ministrstvu zagotovili, da delajo ne več rešitvah, poiskali naj bi kratkoročno najustreznejšo. Dolgoročno še zmeraj podpirajo sprejetje državnega prostorskega načrta (DPN), ki bi s pomočjo strateškega vlagatelja omogočil razvoj letališče. Temu pa del javnosti in nekatere nevladne organizacije zelo nasprotujejo.

DPN je dolgotrajen proces

Na ministrstvu za infrastrukturo so Radiu Maribor tudi sporočili, da je DPN še vedno v pripravi in dodali, da gre za dolgotrajen proces, ki lahko skupno traja tudi od 3 do 5 let. Sicer pa naj bi se tudi sami, neuradno, zavedali neodobravanja določenega dela javnosti in nevladnih organizacij, zato imajo o sprejetju prostorskega načrta tudi sami nekaj pomislekov.