V večnamenski dvorani na pokopališču Dobrava je danes Pogrebno podjetje Maribor, ki deluje v okviru Skupine JHMB, pripravilo slovesnost ob treh pomembnih jubilejih, ki zaznamujejo zgodovino podjetja in prispevajo k kulturni identiteti mesta.
Na dogodku so obeležili 70 let cvetličarne Aralija, pionirke žalne floristike v Mariboru in širše, 40-letnico pokopališča Dobrava, znanega po svoji krajinski zasnovi in Parku spomina, ter 20 let članstva v prestižnem Združenju evropsko pomembnih pokopališč (ASCE), kar potrjuje zavezanost podjetja mednarodnim standardom in ohranjanju kulturne dediščine.
[[image_1_article_80943]]
Direktorica Pogrebnega podjetja Maribor in predsednica ASCE mag. Lidija Pliberšek je v nagovoru izpostavila pomen sodelovanja celotne ekipe, Mestne občine Maribor, Javnega holdinga Maribor in poslovnih partnerjev pri ohranjanju visokih standardov pogrebne dejavnosti. Spomnila je tudi na številna priznanja in nagrade, ki jih je podjetje prejelo za svoje projekte, kar po njenih besedah potrjuje ugled podjetja doma in v tujini.
Župan Mestne občine Maribor Aleksander Saša Arsenovič je poudaril vlogo urejenih pokopališč pri oblikovanju kulturne podobe mesta in napovedal nove investicije za nadaljnji razvoj teh prostorov spomina. Direktor Javnega holdinga Maribor mag. Andrej Rihter pa je dodal, da Pogrebno podjetje Maribor ni zgolj izvajalec storitev, temveč tudi »čuvar kulturne dediščine in arhitekt spomina«.
[[image_3_article_80943]]
Slovesnosti se je kot častni gost udeležil tudi veleposlanik Azerbajdžana v Sloveniji, kar je dogodku dalo dodatno mednarodno razsežnost.
Dogodek je povezoval Tilen Artač, ki je skupaj z instrumentalistom Klemnom Bračkom poskrbel za glasbene vložke. Obiskovalci so si lahko ogledali tudi kratke filme o razvoju cvetličarne Aralija in pokopališča Dobrava ter razstavo 12 unikatnih cvetličnih kreacij iz trajnega cvetja, ki so jih pripravile cvetličarke podjetja.
[[image_5_article_80943]]
Ob zaključku je mag. Pliberšek kot predsednica ASCE poudarila, da je glavno poslanstvo združenja dvigovanje zavesti o pomenu pokopališč kot prostorov spomina, kulturne dediščine in evropske identitete.
Slovesnost je povezala preteklost, sedanjost in vizijo prihodnosti ter potrdila zavezanost podjetja k dostojanstvenim storitvam in ohranjanju skupnega spomina.