Pomanjkanje kakovostne ponudbe za hišne ljubljenčke na Ptuju in osebna izkušnja z boleznijo lastnega kužka sta mlado podjetnico Adriano Petrovič spodbudila k ustanovitvi butične trgovine Pet House SONNY. Kot pripoveduje, je bil “največji motivator predvsem velik primanjkljaj kakovostne pasje in mačje ponudbe na Ptuju”, kjer so jo v večjih verigah pričakali “barvni prigrizki, ki niso delovali naravno”. Ugotovila je, da Ptuj potrebuje toplo, zaupanja vredno trgovino, kjer si trgovec vzame čas za stranko in strokovno predstavi ponudbo.

Trgovina gradi na konceptu osebnega posveta

Navdih je našla v nekaj redkih butičnih trgovinicah, ki so že takrat stavile na oseben pristop. “Rada nakupujem tam, kjer lahko zaupam, da je nekdo ponudbo temeljito preveril,” pravi. Obenem je želela ustvariti delovno okolje, kjer bi se njena mama počutila cenjeno. Z družinsko podporo je tako leta 2019 odprla prvo trgovino na Ptuju, v času covida pa še spletno trgovino in drugo fizično poslovalnico v Mariboru.

[[image_1_article_83428]]

Trgovina gradi na konceptu osebnega posveta, tudi prek t. i. virtualne kavice, kar predstavlja posvet pred nakupom, hkrati pa je tudi praksa, ki jo že od prvega dne izvajajo v fizični trgovini. “Gre za to, da si za stranko vzamemo čas, ji svetujemo in ji dobro predstavimo ponudbo. Tako kot stranke lahko pridejo na posvet v trgovino, smo enako veseli, ko se lahko s spletno stranko pred nakupom slišimo in odgovorimo na vprašanja ter dvome”, pojasni.

Brez podpore strank ne bi šlo

Danes veliko ljudi raje pošlje vprašanja v pisni obliki, kar je seveda v redu - tako lahko v miru odgovorimo bolj podrobno, kot bi morda preko telefona. Vseeno pa je telefonski pogovor najbližji osebnemu stiku, saj že iz tona in besed človek veliko začuti. Oba načina komunikacije pa sta nam seveda v veselje”, še pove.

Več lahko preberete na Slo24.si: Kdo je mlada podjetnica, ki je sanje in bolečo lekcijo spremenila v butično zgodbo o uspehu

V zaključku pa izpostavi nekaj, kar pogosto ostane spregledano: “Brez podpore naših čudovitih, navdihujočih strank ne bi šlo,” saj se vračajo zaradi topline, časa, posebnega pristopa in premišljene ponudbe.