To bi dela po ponudbi izvedlo za 741.550 brez davka oz. za skoraj 905.000 evrov z davkom, je razvidno iz objavljene odločitve na portalu javnih naročil.
Prejeli so štiri ponudbe
Ministrstvo je sicer na javnem naročilu, objavljenem sredi junija, prejelo štiri ponudbe, a je tri zavrnilo kot nedopustne, dve zaradi odsotnosti zavarovanja za resnost ponudbe, eno pa, ker je bila previsoka. Pri tem je bila ponudba družbe Klemaks malenkost nižja od ponudbe izbranega izvajalca, ponudbi družb Promobile in Knuplež pa sta bili višji. Na odločitev ministrstva je mogoče vložiti še zahtevek za revizijo.
Mariborsko letališče sicer zaradi lanske ujme, ki je uničila streho potniškega terminala, deluje v zelo omejenem obsegu. Tako je med drugim zaprto za potniški promet. Izvajalca sanacije strehe je ministrstvo izbralo več kot leto dni po divjanju narave, po zadnjih napovedih pristojnih pa naj bi bila streha sanirana letos jeseni. Se pa zapleta pri celoviti sanaciji letališke zgradbe. Tako je bil junija razveljavljen že razpis za izbiro projektanta.
Še vedno pa ni jasna dolgoročna usoda letališča
Trenutni upravljalec letališča, državna inženirska družba DRI, ima pogodbo do konca leta 2026. Ministrstvo za infrastrukturo naj bi nato objavilo javni razpis za ponudnika za dolgoročno upravljanje letališča. Medtem pa po zagotovilih ministrstva potekajo pogovori z raznimi potencialnimi investitorji, ki bi želeli razvijati letališko dejavnost na drugem največjem letališču v državi.
Nemški prevoznik TUI Airlines se je lani zanimal za vzpostavitev baze za servisiranje letal. Konec junija pa so se po poročanju časnika Večer na infrastrukturnem ministrstvu tudi v zvezi z razvojem mariborskega letališča mudili predstavniki dubajskega logističnega velikana DP World. Hkrati še vedno poteka postopek sprememb državnega prostorskega načrta za območje letališča.
STA