Šola, ki ima največ (kar pet) ekonomskih programov v celotnem Podravju. Od navedena imajo dva štiriletna programa in sicer ekonomski tehnik (v katerega bodo v naslednjem šolskem letu vpisali 2 oddelka; še posebej izpostavljen je športni oddelek – športniki) in aranžerski tehnik (tudi štiriletni program), ki so ga poimenovali »art dizajner«. Poudarek pri aranžerskem tehniku je na oblikovanju v medijih, kreativnem ustvarjanju z znanjem na področju tržnega komuniciranja v kombinaciji z umetnostjo. Oba štiriletna programa sta podjetniško naravnana. Po končanem šolanju se lahko zaposlijo na področju gospodarstva, v oglaševalskih agencijah ter raznih komunikacijskih skupinah.
Za športni oddelek je odgovoren Goran Katavič, ki je športni koordinator na šoli. Njegove poglavitne naloge so predvsem usklajevanje športnega kluba in šole, pomoč pri pridobitvi statusa športnika, vpis in usklajevanje urnika ter vodenje in usmerjanje strokovnega dela. Namen športnega oddelka je, da dijak/dijakinja pridobi izobrazbo ter doseže na športnem področju cilj, ki si ga je zastavil.
- Četrtek, 10.2.2022 ob 17.uri vabljeni na e-PREDINFORMATIVNI DAN/e-DAN ODPRTIH VRAT. Dogodka se lahko vsi zainteresirani osnovnošolci in osnovnošolke ter starši udeležite preko povezave, ki bo objavljena na spletni strani šole www.sstd.si.
- e-INFORMATIVNA DNEVA bosta potekala v petek, 11.2.2022, ob 9.uri, ob 11.uri ter ob 16 uri in v soboto, 12.2.2022, ob 10.uri. Dogodka se lahko vsi zainteresirani osnovnošolci in osnovnošolke ter starši udeležite preko povezave, ki bo objavljena na spletni strani šole www.sstd.si.
Predstavljeni bodo programi: EKONOMSKI TEHNIK, ARANŽERSKI TEHNIK, TRGOVEC IN ADMINISTRATOR.
Trgovec in administrator sta dva triletna programa, ki se izvajata na Srednji šoli za trženje in dizajn. Po zaključenih teh dveh programih se lahko dijaki in dijakinje šolanje nadaljujejo na dvoletnem programu Ekonomski tehnik PTI, ki traja dve leti. Trgovec je danes eden najbolj iskanih poklicev. Vsak posameznik je lahko prodajalec, ne more pa biti vsakdo dober prodajalec. Ravnateljica Srednje šole za trženje in dizajn, Tanja Lakoše, poudari, da jih na šoli »opremijo« z znanjem, da bodo na delovnem mestu dobri prodajalci. Dejstvo, da so odprti za mednarodna sodelovanja kaže tudi projekt Erazmus in številna potovanja v tujino. S potovanji v tujino imajo dijaki priložnost spoznavati specifike drugega okolja, kakor tudi pridobivati izkušnje ter druge poglede, kar je lahko le dodana vrednost pred zaposlitvijo na delovnem mestu. Na šoli se trudijo, da gredo v korak s časom. Zavedajo se, da je konkurenca v gospodarstvu tako po obsegu kakor tudi po hitrosti izredno intenzivna, zato dijake in dijakinje prilagajajo na spremembe ter se trudijo najti najboljšo možno pot, kako izdelek ali storitev prodati. Usmerjeni so v trženjske, marketinške aktivnosti. Zmeraj sledijo novim trendom, ki jih tudi predstavijo in približajo dijakom.
Srednja šola za trženje in dizajn Maribor se lahko pohvali tudi z nazivom “Najlepša izložba v mestu“, s katerim so bralke in bralci MBINFO v mesecu decembru tudi naslovili srednjo šolo.
Praktični del digitalnega marketinga predstavlja delavnica »učno podjetje«, katerega so se udeležile številne dijakinje in dijaki ter podali o delavnici tudi svoje mnenje. Pod vodstvom gospoda Mesarec Petra in skupaj s profesorico ekonomskih programov Tanjo Žvižaj, so dijaki in dijakinje razmišljali o tem, kako najti idejo, kaj je produkt, kako razmišljamo o predmetu, kdo so ciljne skupine, na kakšen način končni izdelek prestaviti v marketingu in še veliko več. Dijakinja Anteja, 3. letnik ekonomski tehnik je povedla: »Moja želja je nekoč imeti podjetje in brez marketinga digitalnega podjetja sploh dolgoročno na trgu ne more obstati. Danes smo spoznali digitalni marketing še v drugi luči. Lahko samo rečem, ta delavnica, to je to!« Svoje mnenje o delavnici je delila tudi dijakinja Barbara, 3.letnik aranžerski tehnik: »Sem mnenja, da smo se dijaki, kakor da so se tudi profesorji pri delavnici veliko novega naučili. Hvaležna sem za priložnost, da smo se tega udeležili ter pridobili nova znanja in veščine. Imamo širši pogled na prihodnost tudi v smeri, ki nas do sedaj ni pritegnila. Meni osebno je delavnica zelo zanimiva, kar ste verjetno opazili, ker že ves čas govorim.«
Dijaki in dijakinje Srednje šole za trženje in dizajn Maribor sodelujejo tudi s Katjo in butikom Perfect Dresscode. V butiku najdemo izdelke slovenskih oblikovalk in oblikovalcev, dijaki in dijakinje Srednje šole za trženje in dizajn pa s svojo kreativno žilico krasijo izložbo butika.
Profesorica ekonomskih predmetov, Tanja Žvižaj je svoja opažanja in izkušnje povzela: »Živimo v času digitalne družbe in digitalna pismenost je danes ena izmed ključnih kompetenc. Dijaki tako pri pouku skozi vsa leta šolanja spoznavajo uporabo aktualne informacijsko-komunikacijske tehnologije – MS Excel, Word, Internet ter Adobe. Prav poseben poudarek dajemo digitalnemu marketingu in multimedijskemu oglaševanju v praksi. Uspešna prodaja gre vedno z roko v roki s premišljenim in pravilno načrtovanim oglaševanjem in atraktivnimi oglasi, ki se morajo pojaviti na pravem mestu in ob pravem času. Tako v okviru predmetov, kot so Poslovanje podjetij, Tržno komuniciranje in Neposredno trženje dijaki med drugim spoznajo pomen in ključne elemente spletnega oglaševanja in oblikovanja oglasov v različnih medijih – na takšnem nivoju, da znajo te vsebine hitro uporabiti tudi v praksi. Ker nam je znanje naših dijakov poglavitno, k sodelovanju in izvedbi raznih delavnic večkrat povabimo tudi strokovnjake iz prakse, na katerih dijaki dejansko oblikujejo oglase za različne medije. In to je za znanje naših dijakov zagotovo velika dodana vrednost. Ker želimo in moramo iti v korak s časom, ves čas spremljamo potrebe trga in temu prilagajamo tudi vsebine naših učnih ur. Znanje ni nikoli statičen element. Nekaj kar smo znali včeraj, danes morda več ni dovolj. Zato so vsako novo znanje in nove izkušnje iz prakse zlata vredne.«
Vsi zainteresirani vabljeni tako na spletno stran Šole za trženje in dizajn Maribor, kakor tudi na Facebook, TikTok, Instagram… SKUPAJ DO USPEHA!