Na čelu sladkogorske tovarne papirja je od nedavnega Jernej Tovšak, ki je bil doslej član uprave in je na tem mestu zamenjal Stevana Lomića, je razvidno iz dokumentov na spletni strani Ajpesa. Slednji prav tak ostaja v družbi kot član uprave, v kateri je še naprej tudi Marcus Schwier.

Pogoste menjave na čelu podjetja

S tem se nadaljuje praksa pogostih menjav na čelu podjetja, ki je že nekaj let del slovaške papirne skupine SHP v lasti češko-slovaškega finančnega sklada Eco Investment. Lomić je družbo vodil od marca 2022, pred tem je bil član uprave in tehnični direktor skupine. V začetku leta 2021 je vodenje Palomine uprave prevzel Lukaš Keyzlar, a ga je po manj kot petih mesecih zamenjal njegov slovaški rojak Richard Žigmund, ta pa je iz podjetja odšel marca 2022, ko ga je nasledil Lomić. Takrat je v upravo Palome prišel tudi Tovšak.

Lomić je v nedavno objavljenem letnem poročilu podjetja med drugim zapisal, da je leto 2023 Palomi prineslo uspešno poslovanje, hkrati pa utrdilo temelje za dolgoročno uspešno prihodnost. Družba je po njegovih besedah lani dosegla izjemen finančni uspeh, z dobičkom EBITDA v višini več kot devet milijonov evrov, kar predstavlja izjemen skok v primerjavi z letom prej.

"V letu 2023 nismo bili več soočeni s prejšnjimi težavami, kot so bili strm dvig vhodnih stroškov in nihanja razpoložljivosti materialov. Zahvaljujoč proaktivnim strategijam in uvedbi novih poslovnih modelov smo ne le premagali te izzive, ampak smo tudi izboljšali našo operativno učinkovitost in zmanjšali stroške," je zapisal Lomić.

Paloma je poslovno leto 2023 zaključila s skoraj 129 milijoni evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je za desetino boljši izkupiček kot leto prej. Leto so tako končali s skoraj štirimi milijoni evrov čistega dobička, potem ko so še leto prej beležili za več kot šest milijonov evrov izgube.

S povečanjem prodaje matičnih zvitkov in gotovih izdelkov ter operativnimi izboljšavami v podjetju z okoli 330 zaposlenimi letos načrtujejo dodatno izboljšanje poslovnega rezultata. Glavno področje za povečanje prodaje so zasebne blagovne znamke in izdelki za profesionalno rabo. Z boljšo kakovostjo papirja iz novega papirnega stroja in boljšo kakovostjo končnih izdelkov načrtujejo tudi povečevanje tržnega deleža z lastno blagovno znamko, poroča STA.