Na današnji, 21. redni seji mestnega sveta so mestni svetniki razpravljali o številnih pritožbah glede uvedbe prenove javnega potniškega prometa. Med drugim so bili seznanjeni z izsledki analize Titovega mostu. Pred začetkom seje pa je bil z dnevnega reda umaknjen OPN, saj občina še ni prejela odločbe ministrstva.

OPN je bil umaknjen z dnevnega reda seje MOM

Na dnevnem redu 21. redne seje Mestne občine Maribor je bil umaknjen OPN, saj občina še ni prejela odločbe Ministrstva za okolje, podnebje in energijo, ki potrjuje, da so vplivi v mestu sprejemljivi. Gre za potrditev že prej znanih mnenj, rok za izdajo odločbe pa je potekel že sredi januarja. Kljub temu so iz vidika MOM izvedli vse potrebne korake za drugo obravnavo in sprejem odloka v mestnem svetu.

Nekatere vozne rede prenovljenih avtobusnih linij so že spremenili

Mestni avtobusni prevoz v Mariboru doživlja pomembne spremembe. Na obrobnih območjih, kot so Brezje, Malečnik in Zrkovci, se zmanjšuje število voženj in podaljšujejo intervali med njimi, kar povzroča nezadovoljstvo med prebivalci teh krajev. Kot so poudarili nekateri mestni svetniki, številni prebivalci tako ne morejo več z avtobusom na delo zgodaj zjutraj ali iz službe v večernih urah.

Marprom je tako na bolj obremenjenih linijah že uvedel izboljšave. Med največjimi spremembami je prilagoditev voznega reda na liniji P9 Dogoše, kjer je bila prva vožnja doslej šele ob 5:55. Po novem bo prvi avtobus peljal že ob 4:55, zadnji pa ob 21:10 namesto prejšnjih 19:40, kar omogoča boljšo povezljivost v zgodnjih in poznih urah.

Župan Saša Arsenovič pa je ob tem izpostavil tudi sodelovanje z Europlakatom, ki je v zadnjih treh letih postavil 50 novih avtobusnih postajališč, ob uvedbi novih linij pa je Mestna občina Maribor zagotovila dodatnih 30.

Tehnični izsledki Titovega mostu potrjujejo, da bo potrebna prenova

Titov most, zgrajen leta 1963, potrebuje celovito prenovo, saj so se skozi leta pojavile številne potrebe po obnovi in izboljšavah. Kljub delni sanaciji med letoma 1990 in 1993 most ni bil v celoti prenovljen, zato so se v zadnjih letih pojavile nove potrebe po njegovem temeljitem pregledu.

Podjetje Ponting d.o.o. je izvedlo statično-dinamično analizo, katere vrednost z DDV je znašala 80.000 evrov. Mestni svetniki so se seznanili s tehničnimi izsledki, ki potrjujejo, da most še vedno predstavlja varno infrastrukturo, vendar so potrebne številne sanacije, da se zagotovi njegova dolgotrajna stabilnost in varnost. Med razpravo so svetniki izpostavili nujnost prenove ter nekatere ukrepe za povečanje nosilnosti in zaščite objekta pred nadaljnjim propadanjem. V prihodnjih mesecih se tako pričakujejo konkretnejši koraki za izvedbo potrebnih obnovitvenih del.