Po poročanju Žurnal24, se je v njihovo uredništvo javila bralka, ki je nezadovoljna s svojo zobozdravnico. Težava ne leži v slabo opravljenih zdravstvenih storitvah, temveč da te sploh niso bile opravljene, pa vendar zaračunane.
Pozabila na termin
Pacientka je bila naročena na pregled s koncesijo pri zobozdravstveni ordinaciji DSmile v Sveti Ani, vendar je nanj – preprosto pozabila. Bralka je prejela račun v višini 50 evrov za neudeležbo na pregledu, na oktobrskem računu pa je navedeno, da gre za storitev s postavko 'Samoplačniški pregled: Neprihod na termin 60 min.'
Račun izstavljen, kljub temu da dela zobozdravnica s koncesijo
Zobozdravnica sicer dela s koncesijo, a naj bi pacientko brez pojasnila naročila na samoplačniški pregled. Pacientka prav tako trdi, da ni bila obveščena o tem, da se neprihod plača, čeprav sta se z zobozdravnico pogovarjali preko telefona. Po objavi računa na družbenih omrežjih, se je nanjo obrnilo še več pacientov, ki jim je zobozdravnica izdala tovrstne račune. Zobozdravnica je obljubila, da bo podala odgovore na nastalo situacijo, vendar se na klice več ne oglaša.
Kaj pravi zdravstvena zavarovalnica?
Zdravstvena zavarovalnica o sporni praksi enega od njihovih koncesionarjev, pravi, da pravna podlaga za izstavitev takšnega računa ne obstaja, ob tem pa svetuje, da zavarovanka izdanemu računu ugovarja. Enak nasvet ponujajo tudi vsem ostalim, ki bi se morda znašli v podobni situaciji.
