Mestna občina Maribor v zadnjih letih sistematično sledi cilju celovitega zelenega prehoda, predvsem na področju mobilnosti.
Načrti, ki naj bi v prihodnjih letih prispevali k zmanjšanju ogljičnega odtisa
Z elektrifikacijo javnega potniškega prometa, vzpostavitvijo novih P+R parkirišč, širitvijo mreže Mbajk in razvojem pametnih rešitev želi MOM zmanjšati ogljični odtis ter izboljšati kakovost bivanja. Poseben poudarek pa daje tudi ukrepom krožnega gospodarjenja, med katerimi izstopa ponovna uporaba deževnice za čiščenje avtobusov.
Preverili smo, kje bo omenjen sistem uveden, kolikšno količino vode bo mogoče prihraniti in zakaj je ta ukrep pomemben za prihodnost mestne mobilnosti.
Voda za pranje avtobusov že kroži
Kot so pojasnili na Mestni občini Maribor, je bil sistem za zbiranje deževnice predpripravljen za izvedbo v sklopu izgradnje oziroma posodobitve Marpromovih delavnic.
"Trenutno Marprom razpolaga s štirimi rezervoarji skupne kapacitete 20.000 litrov. Voda za pranje avtobusov v sistemu danes že kroži in se čisti s pomočjo čistilne naprave. Z nadgradnjo sistema pričakujemo, da stroška za dopolnjevanje rezervoarjev več ne bo," so še dodali.