Kot kaže, bo v družbi Aerodrom Maribor prišlo do novih kadrovskih ter lastniških sprememb. Po za zdaj še neuradnih informacijah se je že poslovil eden od dveh sodirektorjev Carl Runge, v vodstvo pa se kot prokurist vrača nekdanji direktor Marko Gros.
Nizozemec direktorski položaj zapušča po komaj štirih mesecih
Nizozemec Runge je direktorski položaj prevzel šele julija, ko je na tem mestu zamenjal Ladimirja Broliha, slednji pa se je preselil za svetovalca družbe SHS Aviation, lastnika Aerodroma Maribor, odkoder je Runge tudi prišel kot letalski strokovnjak in tesen sodelavec Harma J. Prinsa, znanega iz letališke in še nekaterih drugih poslovnih zgodb v Mariboru.
Kot so julija ob imenovanju pojasnili v SHS Aviation, naj bi bil Runge odgovoren za vodenje in delovanje letališča, vključno z varnostjo, trženjem in razvojem podjetja, saj ima bogate izkušnje v letalski in turistični panogi, ki jih je pridobil s 30-letnim delovanjem na številnih vodstvenih položajih v letalskih družbah in pri organizatorjih potovanj.
Bobeku bi se kot direktor naj pridružil Longqi, zastopnik družbe Villa 3, ki ima sedež na istem naslovu kot RTS Media
Uradno spremembe na Ajpesu še niso objavljene, o Grosovi vrnitvi na vrh Aerodroma Maribor, kjer naj bi se pridružil Borisu Bobeku, pa je že v nedeljo poročal Radio Maribor. STA je v ponedeljek stopila v stik z Grosom, ki je bil direktor letališča v času, ko je bila družba še v lasti koroškega podjetja Aviofun in pred prodajo Delavski hranilnici. Njegove potrditve in pojasnil ni dobila, saj je prosil za poznejši klic, nato pa se ni več oglašal.
Spletna stran Večera pa danes piše, da naj bi se Bobeku kot direktor pridružil Meng Longqi, ki je trenutno v slovenskih poslovnih registrih zastopnik družbe Villa 3. Ta ima sedež na istem naslovu kot podjetji RTS Media in RTS 24, povezani z nedavno oživljeno regionalno televizijsko postajo, na Prešernovi ulici v Mariboru.
Prihajajo novi kitajski investitorji
Na prošnje STA za pojasnila o dogajanju na mariborskem letališču se ni odzvala niti Gillian Yeung, ena od dveh direktorjev družbe SHS Aviation. Nedavno je morala zapustiti mesto direktorice še enega v Mariboru registriranega podjetja SHS Villa Mari, zato je na mestu tudi vprašanje morebitnih novih lastniških sprememb. Po informacijah Večera naj bi se delež trenutnih azijskih lastnikov nekoliko zmanjšal, saj naj bi SHS Aviaton dokapitalizirali še novi kitajski investitorji.
Kje so se izgubili velikopotezni načrti?
Velikopotezni načrti, ki so jih sedanji lastniki Aerodroma Maribor napovedovali že za letos in v naslednjih letih obljubljali vsaj 300 milijonov evrov investicij, do leta 2028 dva milijona potnikov ter 160.000 ton pretovora letno, so za zdaj neuresničeni.
Za letos so obljubljali kar enajst rednih linij, a so avgusta preko svojega belgijsko-slovenskega letalskega podjetja VLM Airlines izpeljali le nekaj poletov v Split in Dubrovnik. Čeprav se v javnosti ugiba o skorajšnjih rednih povezavah z Beogradom, Zürichom in Kijevom, na letališču kljub ambicioznim napovedim zimskega voznega reda še niso objavili.