Stacionarni radarji na slovenskih avtocestah niso več redkost. Prvega so postavili leta 2005, njihovo število pa se je do danes že krepko povečalo. In nedolgo nazaj je za novo ohišje stacionarnega radarja postala »bogatejša« tudi štajerska avtocesta.
Med Tepanjami in Mariborom vse več prometnih nesreč
Vesna Drole, vodja Sektorja za odnose z javnostmi Policije, je sporočila, da policija oziroma Policijska uprava Maribor v zadnjih letih na relaciji avotoceste med Tepanjami in Mariborom ugotavlja povečuje števila prometnih nesreč, posledic v prometnih nesrečah, kot tudi števila prekoračitev hitrosti. »Omenjeni odsek sicer trenutno ni predviden za postavitev sistemov za sekcijsko merjenje hitrosti, je pa policija v sodelovanju z Darsom v bližini izvoza za Slovensko Bistrico sever postavila ohišje za stacionarni radar,« je pojasnila Droletova.
Več ohišij kot stacionarnih merilnikov
Na tem avtocestnem odseku je trenutno postavljeno le ohišje, saj želi policija pred začetkom izvajanja meritev urediti še potrebno dokumentacijo, ki jo potrebujejo za izvajanje meritev hitrosti. »V konkretnem primeru je bilo postavljeno le dodatno ohišje, medtem ko se število merilnikov, ki se na avtocestah uporabljajo za izvajanje meritev, ne bo povečevalo. V praksi to pomeni, da ima policija na razpolago več ohišij za stacionarne merilnike kot samih merilnikov, oziroma da so posamezni merilniki hitrosti na kroženju,« pojasnjuje Droletova.
Prestavljanje merilnikov med ohišji del taktike in metodike delovanja
Tačas je na avtocestnem omrežju v uporabi 16 stacionarnih ohišij (v Slovenski Bistrici je 17 ohišje) in 10 merilnikov hitrosti, ki jih prestavljajo med ohišji. »V prihodnje bo torej eden od merilnikov prestavljen tudi v stacionarno ohišje Slovenska Bistrica sever,« poudarja Droletova in zaključuje, da je prestavljanje merilnikov med ohišji del taktike in metodike delovanja policije, zato ne obveščajo voznikov o morebitnih premestitvah merilnikov hitrosti.