Med razstavnimi prostori v hali C1 na letošnjem sejmu AGRA 2025 se predstavlja tudi ena od zgodb, ki sta jo soustvarila dva znana obraza s Štajerske. Ingrid Drevenšek in Robert Mikložič, lastnika franšize avstrijske blagovne znamke Danküchen v Sloveniji, sta danes prepoznavna predvsem po treh salonih – Danküchen center Maribor, Danküchen center Lenart in Danküchen Megastore Hoče, ki se ponaša z nazivom največjega studia Danküchen v Evropi.

[[image_1_article_80226]]

Z montažami kuhinj se ukvarjata že več kot tri desetletja, kar jima daje prednost pred številnimi konkurenti. »Naše podjetje ima lastne monterje, ne uporabljamo zunanjih izvajalcev. To pomeni, da smo bolj fleksibilni, odzivni in da lahko naredimo tudi tisto, kar se drugim zdi nemogoče,« poudarja Mikložič.

Od prve kuhinje do največjega studia v Evropi

Ko sta se odločila za samostojno pot, sta sprva stopala po majhnih korakih. Danes lahko z zanosom povesta, da je Megastore v Hočah, odprt letos maja, največji Danküchen studio na stari celini. Na več tisoč kvadratnih metrih je na voljo popoln pregled nad celotnim naborom izdelkov – od najnovejših kuhinj do kopalnic, dnevnih sob in pohištvenih rešitev za celoten dom.

»Naša vizija nikoli ni bila samo kuhinja. Želela sva ustvariti prostor, kjer stranka dobi vse – od prve ideje do popolnoma opremljene hiše,« pravi Ingrid Drevenšek. Da je to prava pot, potrjuje tudi odziv ljudi, ki jih spoznavajo na sejmu. »Agra je idealen prostor za prvi stik. Tukaj pokažemo del naše ponudbe, nato pa stranke povabimo v salone, kjer lahko doživijo vse dimenzije našega sveta,« dodaja Mikložič.

»Mi naredimo vse, kar drugi pravijo, da se ne da«

Pri Danküchen se ne zadovoljijo z generičnimi rešitvami. Njihov moto je jasen – vsaka kuhinja je lahko drugačna, posebna in prilagojena lastniku. »Mi naredimo vse, kar drugi pravijo, da se ne da. Pri nas je res vsaka kuhinja fleksibilna, najlepša, najbolj funkcionalna – vse, kar si želita oba.« poudarja Drevenšek.

Razvoj tehnologije je v zadnjih letih močno vplival na oblikovanje kuhinj. Danes te niso več zaprti prostori, ampak se naravno prelivajo v dnevne sobe, uporabljajo mehkejše tone in bolj trajnostne materiale. Kuhinja danes ni samo prostor za kuhanje, ampak je srce doma, kjer se zbere družina. In ta mora dihati z ljudmi.

Odnos, ki šteje več kot prodaja

Čeprav se lahko pohvalita z velikim številom realiziranih projektov in dejstvom, da kuhinje Danküchen stojijo v številnih slovenskih domovih, jima največ pomeni povratna informacija zadovoljnih strank. »Ko pride kdo, ki je kuhinjo kupil pred leti, in pove, da kako je zadovoljen – to nam pomeni največpravi Ingrid Drevenšek.

Njuno podjetje ne stavi le na kakovost izdelkov, ampak tudi na odnos. »Ne gre zgolj za prodajo. Gre za povezavo s stranko, ki se pogosto vrne ali nas priporoči naprej. To je tista duša podjetja, ki jo želiva ohraniti,« poudarja Mikložič.

[[image_2_article_80226]]

Tudi na AGRI 2025

Obiskovalci sejma AGRA imajo te dni priložnost, da Ingrid in Roberta srečajo v živo. V hali C1 predstavljata izbrane modele kuhinj in opreme, hkrati pa obiskovalcem nudita možnost, da se dogovorijo za osebni termin v enem izmed salonov.

»Sejem AGRA je bil na Štajerskem vedno zelo dobro obiskan, zato smo se odločili, da se predstavimo tudi tukaj. Želeli smo ljudem pokazati, kaj ponujamo, kaj vse se da pri nas narediti in vzpostaviti osebne stike, saj se nam to zdi daleč najboljša priložnost za uspeh,« še pravi Mikložič.

Njuna prisotnost na AGRI 2025 tako ni samo sejemska predstavitev blagovne znamke, temveč tudi dokaz, da lahko lokalna zgodba s Štajerske preraste v projekt evropskih razsežnosti – in pri tem še vedno ostane zvesta svojim koreninam.