Kot smo že poročali, se je na nas obrnila bralka, ki si je preko aplikacije pri osebni zdravnici naročila zdravila. Ker je pozabila dopisati še eno dodatno zdravilo, je poklicala v Zdravstveni dom dr. Adolfa Drolca, da bi medicinska sestra v ambulanto zdravnice posredovala informacijo o zdravilih, a po besedah sestre to ni bilo možno.

“Rekla mi je, da tega ne smejo, ker morajo zdravila naročit tudi preko portala in dokler mojega prejšnjega sporočila ne obravnavajo, ne morem naročit drugih. Seveda bom še za včerajšnje sporočilo čakala 2 dni, ker pač imajo toliko časa, da obravnavajo sporočilo,” je zapisala bralka.

Na zdravila čaka dva dni

Bralka potrebuje tablete proti alergiji, saj ima visoko stopnjo alergije. Poleg tega trpi še za popuščanjem srca, močno revmo, astmo. “V bolniškem staležu sem že kar precej časa. Sedaj dobim še kisik, da bom lahko sploh spala, ker imam apnejo. Rekla mi je tudi, da zdravil preko portala tudi jaz ne bom mogla naročiti, dokler ne obravnavajo prejšnjega sporočila.” A je kljub temu lahko naročila zdravila. “Edini problem sedaj je, da bom morala spet dva dni čakat na zdravila,” je zaključila.

V primeru akutnih stanj naj pacienti pokličejo

Za pojasnilo smo se obrnili na Zdravstveni dom dr. Adolfa Drolca, kjer so nam pojasnili, da elektronsko naročanje kronične terapije preko aplikacije PriZdravniku pacientu omogoča, da lahko sam na varen način naroči zdravila pri svojem izbranem osebnem. “Aplikacija pacienta vodi do vnosa obveznih podatkov in zapisa želenega naročila. Naročilo nato pacient pošlje v informacijski program našega zavoda direktno k izbranemu zdravniku. O zaključeni obravnavi naročila pacienta obvestimo preko sms sporočila oziroma telefonskega klica,” dodajajo.

Paciente posebej opozarjamo, da elektronsko naročanje preko aplikacije PriZdravniku ni namenjeno obravnavi akutnih ali drugih zdravstvenih stanj. V takih primerih pacient pokliče svojega izbranega zdravnika ali Center za naročanje ambulant družinske medicine, 02 22 86 200, izbere št. 2 oziroma se oglasi osebno v ambulanti družinske medicine.

Vnos naročila traja 2 delovna dneva

V nadaljevanju so še dodali, da se vsa poslana naročila preko elektronske aplikacije pregledujejo samo v ordinacijskem času in so obdelana v roku 2 delovnih dni ambulante kot to določa tudi Zakon o pacientovih pravicah. Glede na obsežnost naročil, predvsem, kadar ambulanta nadomešča še drugo ambulanto, je tudi to včasih izjemno težko zagotoviti, vendar se trudijo po najboljših močeh: “Zaznavamo, da pacienti pogosto pozabijo da se sobote, nedelje, prazniki, zaprtje ambulante ne štejejo v delovne dni ambulante.”

Tim v ambulanti dnevno pregleda poslana naročila, na podlagi katerih nato določi stopnjo nujnosti pregleda oziroma naročila.

“Vse paciente zato prosimo, da svojo kronično terapijo-recepte, kontrolne napotnice, naročilnice za medicinsko tehnične pripomočke in dolgotrajne staleže uredijo pravočasno, oziroma vsaj teden do 14 dni prej, to je še posebej pomembno v času odsotnosti zdravnikov oziroma letnih dopustov,” opozarjajo v zdravstvenem domu.

Pacienti oddajo lahko le eno naročilo

Pacient lahko v aplikaciji PriZdravniku trenutno odda pod vsako vrsto naročila le eno naročilo. Zaželeno je, da odda vsa naročila hkrati, saj lahko zabeležijo le eno obravnavno dnevno.

“V aplikaciji PriZdravniku žal zaenkrat ni posebej razvidno ali je pacient oddal več vrst naročil hkrati in zato se opravi obravnava vsakega naročila posebej, ko je le ta na vrsti,” še pojasnjujejo.