Podjetje UNCONDITIONAL d.o.o., ustanovljeno leta 1974 v Splitu, v Sloveniji posluje že od leta 2018. Na Hrvaškem poslovanje zajema veleprodajno sodelovanje z mnogimi trgovinami za male živali ter veterinarskimi klinikami in ambulantami ter lastno maloprodajno verigo ZOOCITY, ki obsega 50 poslovalnic, medtem ko so v Srbiji in Sloveniji trenutno prisotni le kot veleprodaja.

Dobavljajo najboljše svetovne blagovne znamke

Kot je za naš medij pojasnil Edvard Vard, predsednik uprave skupine UNCONDITIONAL, povezujejo najboljše svetovne blagovne znamke s tisoči veterinarjev, trgovinami za male živali in ljubitelji hišnih ljubljenčkov.

"Dolgotrajna usmerjenost v razvoj ljudi, drugačen način razmišljanja in zdrava radovednost so vsakodnevno prisotni v naši organizaciji. Gre za povezavo med potrebami potrošnikov v naši regiji in koristnimi izdelki, ki jih ponujajo svetovni dobavitelji. Ponosni smo, da dobavljamo najboljše svetovne blagovne znamke za več kot 1.000 veterinarskih klinik in trgovin za male živali na treh različnih trgih," je dejal.

Vstop na slovenski trg

Z namenom širitve maloprodajnega poslovanja izven meja Hrvaške bodo oktobra letos odprli prvo ZOOCITY poslovalnico v Sloveniji, ki bo neke vrste "krona" njihovega 50-letnega obstoja. Dodal je tudi, da so slovenski kupci drugačni in se razlikujejo od hrvaških kupcev ali kupcev v Avstriji.

"Že od prve poslovalnice, ki smo jo odprli leta 1974 v Splitu, smo trajno usmerjeni v zadovoljstvo kupcev. Seveda tega zadovoljstva ne moremo doseči, če niso zadovoljni tudi naši kolegi in zaposleni. Zato smo odprtje prve slovenske poslovalnice skrbno pripravljali zadnji 2, morda celo 3 leta, da bi čim več podrobnosti natančno prilagodili slovenskim kupcem in ljubiteljem hišnih ljubljenčkov. Poslovalnico odpiramo v Mariboru sredi oktobra, v sklopu centra Supernova," je pojasnil Vard.

[[image_1_article_69581]]

Ustvarjanje novih delovnih mest

Vsaka nova poslovalnica je priložnost za ustvarjanje novih delovnih mest. Kot je pojasnil Vard, imajo na Hrvaškem več kot 450 zaposlenih, kar v Sloveniji zaradi geografske velikosti žal ne bodo dosegli, število ljudi v poslovalnici pa je odvisno od velikosti poslovalnice. Poslovalnica v velikosti 200 m2 denimo potrebuje 4-5 zaposlenih, poslovalnica v velikosti 800 m2 pa 8-10 sodelavcev.

Spletna trgovina trenutno deluje samo na Hrvaškem, vendar že delajo na razvoju slovenskega spletnega mesta. Končano naj bi bilo do konca leta 2025

Nadaljnji načrti za slovenski trg

"Naš cilj je ljubiteljem hišnih ljubljenčkov zanesljivo in varno predstaviti mesto, kjer lahko dobijo nasvet in zadovoljijo vse svoje želje. Ciljamo na ustvarjanje dobre cenovne percepcije ter izgradnjo zadovoljne in dobre lokalne ekipe. Če nam to uspe v prvih 2-3 letih po odprtju prve maloprodajne lokacije, bomo zadovoljni," je pokomentiral Vard.

Slovenski trg raste hitreje kot trg zahodne Evrope, saj je petfood penetration indeks (PPI) oziroma merilo, ki kaže, koliko odstotkov ljudi uporablja industrijsko pripravljeno hrano za hišne ljubljenčke, še vedno nizek. "S pomočjo našega znanja, izkušenj in našega nemškega partnerja Fressnapf, s katerim imamo skupno podjetje, bomo zagotovo našli svoje mesto pri slovenskih potrošnikih. Ključno je ohraniti odnose z obstoječimi kupci, biti pošteni v tržni konkurenci in ustvarjati dodano vrednost za vse vključene. Mislim, da z odprtjem več kot 50 poslovalnic na Hrvaškem in več kot 2600 poslovalnic pod imeni Fressnapf/MaxiZoo/Arcaplanet v EU, vemo, kako to uspešno izpeljati," je zaključil.