Na Centru Gustava Šiliha Maribor so v okviru projekta DIGCOMP PP izvedli tematski teden dejavnosti (20. 10. - 24. 10. 2025), namenjen razvijanju digitalnih kompetenc, spodbujanju ustvarjalnosti in ozaveščanju o varni ter odgovorni rabi sodobnih tehnologij.

Različne dejavnosti v duhu radovednosti, raziskovanja in sodelovanja

V različnih delavnicah so učenci na praktičen, raziskovalen in igriv način spoznavali možnosti, ki jih ponuja digitalni svet. Ob tem so razvijali sposobnost sodelovanja, reševanja problemov ter kritičnega razmišljanja, kar so temeljne spretnosti za uspešno delovanje v digitalni družbi.

Teden dejavnosti je potekal v duhu radovednosti, raziskovanja in sodelovanja. Učenci so pokazali veliko zanimanje in zagnanost ter dokazali, da lahko digitalne tehnologije postanejo močno orodje za učenje, ustvarjanje in povezovanje tudi otrokom s posebnimi potrebami.

Učenci so se v delavnicah podjetja Inovatio srečali z robotki Bee Bot in Photon, kjer so spoznavali osnove programiranja in logičnega razmišljanja. Ekipa Mali ustvarjalci jih je popeljala v svet LEGO robotike, kjer so zgradili prave male robote, ki so jih nato tudi oživili.

[[image_3_article_82101]]

V sodelovanju s študenti Univerze v Mariboru je potekala delavnica Mission of Generations, ki je poudarjala pomen sodelovanja med generacijami, izmenjave znanja in skupnega reševanja izzivov.

[[image_2_article_82101]]

Iz Centra Šteker so izvedli delavnico Ne bodi kot slon - uporabljaj bonton, ki je učence spomnila, da je digitalni svet prav tako prostor odnosov, spoštovanja in odgovornosti.

Z delavnicami v poglobljeno razumevanje digitalnega vedenja in kritičnega razmišljanja

Pedagoško osebje Centra je pripravilo tri tematske delavnice, ki so poglabljale razumevanje digitalnega vedenja in kritičnega razmišljanja:

•    učiteljica Anja Čubrić je izvedla delavnico Spletni bonton - osnove,
•    Katja Brumen je vodila delavnico Spletni bonton - lepe misli,
•    Dolores Küplen pa je učence popeljala v svet navidezne resničnosti ter jim pomagala razumeti, kako prepoznati in kritično presojati digitalne vsebine.

[[image_1_article_82101]]

Projekt DIGCOMP PP je del širšega prizadevanja za krepitev digitalnih kompetenc v slovenskem izobraževalnem prostoru, ki vključuje pedagoške delavce, učence ter širšo skupnost. Na Centru Gustava Šiliha Maribor tudi s tem projektom še naprej uresničujejo poslanstvo šole: ustvarjati vključujoče, sodobno in inovativno učno okolje za vse učence.