V večnamenskem prostoru TOTI DCA na Gorkega 34 v Mariboru je Zavod MOJ KORAK predstavil izveden projekt “Študijski krožki 2023”. Projekt vključuje štiri študijske krožke, ki jih financira Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport ter delujejo pod okriljem Andragoškega centra Slovenije (ACS).
ACS je bil ustanovljen s strani Vlade Republike Slovenije 27. septembra 1991 in se osredotoča na raziskovanje, izobraževanje, razvoj, kakovost, svetovanje, vrednotenje in promocijo andragoške stroke ter spodbujanje vseživljenjskega učenja.
Študijski krožki so potekali pod mentorstvom Poljanke Gros Brecl, direktorice Zavoda za vseživljenjsko učenje in socialno vključenost MOJ KORAK. Poslanstvo zavoda je ponuditi ranljivim skupinam možnosti sodelovanja in jih aktivirati v vseživljenjskem učenju ter socializaciji, s čimer se dviguje kakovost njihovega življenja in njihova vključenost v družbo.
Študijski krožki Zavoda MOJ KORAK:
Sprehodi po obrobju TOTEGA mesta – udeleženci so se podali na raziskovanje območij Kalvarija, Mestni vrh, park, hipodrom, Pekrska gora in Pohorje, s ciljem ozaveščanja o pomenu ohranjanja življenjskega prostora in sožitja ljudi, živali in rastlin.
Čebelji let – udeleženci iz mariborskega invalidskega podjetja Bodočnost so pridobili osnovno znanje o čebelarjenju in bioloških značilnostih čebel, ter izdelali gnezdilnice za čebele in druge žuželke med praktičnimi delavnicami.
Zeliščne dogodivščine – udeleženci so se naučili prepoznati zdravilne rastline in njihova rastišča, ter izdelovali mazila, kreme in druge izdelke iz teh rastlin.
Čebele meščanke – uporabniki medgeneracijskega centra TOTI DCA so raziskovali življenje čebel v urbanih okoljih, obiskali Čebelarski center Maribor in Zavod razvoj ter si ogledali čebelnjake.
Koordinatorica projekta in mentorica Gros Brecl je poudarila, da so študijski krožki majhne skupine udeležencev, ki se neformalno izobražujejo pod vodstvom certificiranih mentorjev. Po zaključku krožkov se dosežki javno predstavijo. Ti omogočajo priložnosti za učenje tudi tistim, ki težje dostopajo do izobraževanja, a ne želijo biti pasivni.