Frizerski salon Dalmatinka v poslovnem centru Mercator svojo uspešno zgodbo piše še naprej. Po besedah ustanoviteljice Marija Hamer Tabak, ki je poleg kakovostne in raznovrstne ponudbe storitev največkrat razlog, da te salon sploh obiščejo, pa zaenkrat dobro kljubujejo epidemiji koronavirusa, ki je še posebej prizadela številne obrtnike.

Odpustila ni nikogar od zaposlenih

Hamer Tabakovi je na pomoč priskočil sin. “Moj najmlajši sin Marino Hamer, nogometaš in otrok NK Maribor, gradi svojo nogometno kariero v Avstriji, hkrati pa pomaga tudi meni, saj je nosilec dejavnosti. Veliko mi pomeni, da si lahko v teh težkih časih pomagava,” je pojasnila Marija Hamer Tabak.

Moj najmlajši sin Marino Hamer, nogometaš in otrok NK Maribor, gradi svojo nogometno kariero v Avstriji, hkrati pa pomaga tudi meni, saj je nosilec dejavnosti. Veliko mi pomeni, da si lahko v teh težkih časih pomagava.

Potem ko je epidemija močno zarezala v delovanje storitev nasploh, so se številni frizerski saloni soočali s številnimi organizacijskimi težavami, finančnimi stiskami in navsezadnje odpuščanjem. Dalmatinka se je s situacijo pogumno spoprijela in se za svoje zaposlene zavzela.

Borim se, da bi vso nastalo situacijo preživeli karseda pozitivno. Borim se kot lev. V salonu smo štirje zaposleni in kljub temu, da nas je obiskalo kar 20 odstotkov manj strank, nisem odpustila nikogar.

“Borim se, da bi vso nastalo situacijo preživeli karseda pozitivno. Borim se kot lev. V salonu smo štirje zaposleni in kljub temu, da nas je obiskalo kar 20 odstotkov manj strank, nisem odpustila nikogar,” razlaga Dalmatinka.

Foto: Marija Hamer Tabak, osebni arhiv

Uspešno prestali inšpekcijska pregleda

Upad strank pa ni edino, s čimer so se morali spoprijeti. V prvem in drugem valu epidemije koronavirusa sta jih namreč obiskali zdravstvena in delovna inšpekcia, a so oba pregleda dobro prestali, saj je bila delavnica po ocenah inšpekcije brezhibna.

Če se bomo morali vsakodnevno testirati, bomo tako storili. Da le lahko delamo. Huje bi bilo, da bi morale tudi stranke predložiti negativen test, v tem primeru bi promet še bolj upadel.

Prilagodili so se tudi vladnim prostorskim omejitvam, v primeru, da bo potrebno vsakodnevno testiranje na delovnem mestu, pa bi tudi ta ukrep spoštovali. “Če se bomo morali vsakodnevno testirati, bomo tako storili. Da le lahko delamo. Huje bi bilo, da bi morale tudi stranke predložiti negativen test, v tem primeru bi promet še bolj upadel,” razlaga Dalmatinka.

Ponosna sem, da smo preživeli prvi in drugi val epidemije, to je treba prišteti naši pridnosti, ker smo pridno delali, da smo prejeli državno pomoč. Sebi bi štela za neuspeh, če bi morala koga odpustiti. Ves čas sem se borila in se bom še borila.

Situaciji navkljub ostaja optimistična in verjame, da bo frizerski salon preživel. Pravi, da je med epidemijo delavce dala na čakanje, sprejela pa je tudi ponujeno pomoč države. “Ponosna sem, da smo preživeli prvi in drugi val epidemije, to je treba prišteti naši pridnosti, ker smo pridno delali, da smo prejeli državno pomoč. Sebi bi štela za neuspeh, če bi morala koga odpustiti.

Tudi sama prebolela covid-19

Ves čas sem se borila in se bom še borila,” pojasnjuje Hamer Tabakova, ki pa se je s koronavirusom spopadla tudi na štiri oči in ga uspešno premagala, kar jo navdaja s še dodatnim optimizmom.

Tudi jaz sem bila sprva skeptična, kot številni drugi, da gre za povsem običajno gripo, ko pa sem se sama okužila s težjo obliko covid-19, pa sem se zavedla, da gre za res težko bolezen. Še vedno hodim na preiskave, vsi v lokalu imamo na telefonu aplikacijo Ostani zdrav, a na srečo sem edina zbolela, zato smo lahko normalno delali. Sedaj sem popolnoma spremenila svoj pogled na epidemijo.

“Tudi jaz sem bila sprva skeptična, kot številni drugi, da gre za povsem običajno gripo, ko pa sem se sama okužila s težjo obliko covid-19, pa sem se zavedla, da gre za res težko bolezen. Še vedno hodim na preiskave, vsi v lokalu imamo na telefonu aplikacijo Ostani zdrav, a na srečo sem edina zbolela, zato smo lahko normalno delali. Sedaj sem popolnoma spremenila svoj pogled na epidemijo,” dodaja Hamer Tabakova.

V salonu pa tudi sicer skrbijo za ustrezne higienske standarde, v času epidemije koronavirusa pa so nanje še toliko bolj pozorni. “Verjamem, da se je v kateremkoli frizerskem salonu praktično nemogoče okužiti,” je dejala Dalmatinka.

Posluh za stranke na prvem mestu

Frizerski salon je bil ves čas trajanja epidemije kljub marsikaterim preprekam dobro obiskan. Strankam se prilagodijo glede ponudbe, posluh zanje pa imajo tudi pri ceni. “Lahko se dogovorimo za obročno odplačilo, ceno nekoliko znižamo, strankam prisluhnemo. Neštetokrat se zgodi, da pride k frizerju cela družina, nato jim omogočimo plačilo na dva obroka. Zaupamo si, zato vedno dobimo povrnjen denar,”opisuje Hamer Tabakova.

Lahko se dogovorimo za obročno odplačilo, ceno nekoliko znižamo, strankam prisluhnemo. Neštetokrat se zgodi, da pride k frizerju cela družina, nato jim omogočimo plačilo na dva obroka. Zaupamo si, zato vedno dobimo povrnjen denar.

Razlog za dober obisk Dalmatinke pa so tudi cene. Te namreč že pet let ostajajo enake. “Odkar sem v centru Mercator, nisem dvignila cen, zato jih tudi sedaj kljub krizi ne bom. To bi bilo enako, kot podražiti rože ob dnevu žena,” razlaga Dalmatinka. Poleg stalnih cen pa je nekakšna stalnica salona tudi priznanje. Že tretje leto so bili uvrščeni med podjetja z najboljšo bonitetno oceno v Sloveniji, zato upa, da ji bo slednje uspelo tudi za preteklo leto