Prebivalci, ki živijo na Greenwichu, v neposredni bližini dvoetažnega mostu, večkrat opozorijo na močno občutne vibracije, bobnenje in tresenje, ki jih pripisujejo vožnji številnih vozil čez most. Čeprav so vibracije do določene mere razumljive in pričakovane, pa poročila o vse bolj občutnih vibracijah vseeno porajajo vprašanja.

»Most sicer ni v najboljšem stanju«

Na DARS-u, ki si upravljanje dvoetažnega mosta deli z Mestno občino Maribor, nam pojasnijo, da je bil zadnji periodični pregled mostu čez Dravo opravljen v letu 2021.

»Ugotovljeno je bilo, da most sicer ni v najboljšem stanju, ni pa bilo zaznati poškodb na mostu, ki bi nakazovale na neustrezno konstrukcijsko varnost mostu.«

»Ugotovljeno je bilo, da most sicer ni v najboljšem stanju, ni pa bilo zaznati poškodb na mostu, ki bi nakazovale na neustrezno konstrukcijsko varnost mostu,« pojasnjujejo.

Dvoetažni most oziroma premostitveni objekt VA0125 sicer »slovi« po precej zanimivem načinu upravljanja – zgornjo etažo mostu upravlja DARS, medtem ko je Mestna občina Maribor pristojna za vzdrževanje spodnje etaže.

Naposled se obnova zares obeta

Prav zato sta na osnovi ugotovitev pregleda DARS in Mestna občina Maribor sklenila sporazum o ureditvi medsebojnih razmerij pri pridobitvi projektne dokumentacije za obnovo dvoetažnega mostu čez Dravo.

»Projektna dokumentacija je v zaključni fazi. Na osnovi projektne dokumentacije nameravata DARS in Mestna občina Maribor skleniti sporazum o sofinanciranju obnove mostu ter v nadaljevanju začeti s postopki javnega naročila za pridobitev izvajalca za izvedbo obnove mostu,« razložijo na DARS-u, na MOM pa dodajo:

»Ko bo projektna dokumentacija (PZI) zaključena, bo izvedena še recenzija projekta, DARS pa bo pripravil še sporazum o financiranju same obnove dvoetažnega mostu.«