V Novi KBM posodabljajo informacijski sistem, zato bodo nekatere storitve v tem času okrnjene oziroma ne bodo na voljo.
Izboljšanje in razširitev ponudbe
»Prizadevamo si zagotavljanje kakovostnih finančnih produktov in osebnih storitev za vas, cenjene stranke. V želji, da bi izboljšali in razširili našo ponudbo, smo se odločili, da bomo posodobili naš informacijski sistem,« so zapisali na spletni strani.
Nekatere storitve bodo okrnjene oziroma ne bodo na voljo
Posodobitve bodo izvajali od petka, 30. avgusta, od 17. ure do ponedeljka, 2. septembra 2019, do 8. ure. Stranke obveščajo, da bodo nekatere storitve med posodabljanjem okrnjene oziroma ne bodo na voljo.
Posodabljanje spletne in mobilne banke
Zadnji konec tedna v avgustu ne bosta dostopni niti spletna in mobilna banka, saj bodo posodabljali tudi Bank@Net in poslovni Bank@Net.