Ljubitelji marketinga in družbenih omrežij, pozor! Maribor se pripravlja na največjo tovrstno konferenco na Štajerskem – 16. Marketinški semafor. Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru bo namreč 19. marca 2024 gostila strokovnjake in digitalne zvezdnike, ki bodo razkrivali skrivnosti umetnosti oglaševanja v svetu medijev.
Tema letošnjega Marketinškega semaforja je izjemno aktualna, saj je v dobi, ko se medijska krajina spreminja hitreje kot kdajkoli prej, ključno, da razumemo, kako lahko uspešno krmarimo med tradicionalnimi in novodobnimi komunikacijskimi kanali.
Od »tradicionalne« do sodobne digitale
Udeleženci bodo imeli edinstveno priložnost prisluhniti izkušenim predavateljem, kot so direktor Večera Miha Klančar, digitalna marketing specialistka Anja Cimerman, mojster televizijskega marketinga Aleš Muhič in strokovnjak za radijsko oglaševanje Denis Avdić.
Več podrobnosti o dogajanju čaka tukaj.
Posebna atrakcija konference pa bo zagotovo okrogla miza z znanimi slovenskimi Tik Tokerji. Žiga Kukovič (Kuxala), Blaž Vizintin (El Vixa), Manja in Sandi Plesničar (Too old to be bored) bodo pod vodstvom Sare Vrečko razpravljali o fenomenu družbenih omrežij in pasteh sodobnega marketinga.
Marketinški semafor pa ni le priložnost za učenje od najboljših, ampak kot konferenca predstavlja prostor za povezovanje in izmenjavo izkušenj.
Z brezplačnim vstopom je dogodek odprt vsem, ki jih zanima marketing, tako študentom kot tudi že uveljavljenim strokovnjakom. Dogodka se bo vsekakor vredno udeležiti, organizatorji pa ob pestrem programu obljubljajo še zabavo, hrano in pijačo.
Za vse, ki želijo ostati v koraku s sodobnimi marketinškimi trendi, je udeležba na Marketinškem semaforju več kot obvezna, vse informacije o dogajanju pa najdete tukaj.