Šolanje gostinskega kadra v Mariboru bo čez pet let obeležilo stoletnico. Kaj se je v tem času ali v zadnjem obdobju spremenilo pri gostinskih poklicih, znanju, veščinah?
Še vedno je osnova gostinskih poklicev komunikacija, prijaznost in urejenost osebja in gostinskih prostorov.
Spremenil se je predvsem nabor pijač in jedi ter njihova priprava. Istočasno pa je zelo pomembno, da kljub spremembam dajemo poudarek na tradicionalne jedi in pijače ter načine postrežbe.
Prav ob približevanju te obletnice se soočamo z zaprtjem gostiln in hotelov. Kako na šoli gledate na to situacijo. Zdi se, da je v zadnjih letih ponovno narasel interes za poklice, katere izobražujete?
Na situacijo gledamo kot na prehodno obdobje, ki se bo po epidemiji še bolj razvijalo, čeprav mogoče na drug način.
Glede na usmerjenost Slovenije in promocijo poklicev gostinstvu in turizmu so to še vedno poklici prihodnosti.”
Glede na usmerjenost Slovenije in promocijo poklicev gostinstvu in turizmu so to še vedno poklici prihodnosti.
Trenutna negotova situacija bo verjetno vplivala na interes za vpis bodočih dijakov?
Res je, vendar zgolj pri dijakih in starših, ki zaradi trenutne situacije ne vidijo prihodnosti v teh poklicih.
Kako boste nadomestili praktični pouk, verjetno težko preko spleta?
Zaenkrat praktični pouk poteka zgolj na teoretični osnovi in vsi komaj čakamo, da se dijaki vrnejo v šolo.
Gre za prispodobo, miks vsega: bontona, komunikacije in strokovnosti.
Vaši kadri so znani po visoki zaposljivosti. Kaj lahko vaša šola ponudi več za delodajalca?
V smislu tega, da prisluhnemo in sledimo trendom v poklicih za katere izobražujemo.
Nadeli ste si slogan “Šola z okusom”. Katere okuse ste imeli v mislih?
Gre za prispodobo, miks vsega: bontona, komunikacije in strokovnosti.
Zelo dejaven je tudi vaš Humanitarni sklad SŠGT MB, tudi v teh razmerah, ko so šole prazne.
Ne gre zgolj za sredstva Humanitarnega sklada SŠGT MB, temveč tudi Šolskega sklada SŠGT MB, lastna sredstva šole in predvsem za veliko dobre volje in čuta odgovornosti ter empatije do dijakov vseh zaposlenih, ki so v veliki meri pripomogli, da je bila akcija tako uspešna.
Na situacijo gledamo kot na prehodno obdobje, ki se bo po epidemiji še bolj razvijalo, čeprav mogoče na drug način. Glede na usmerjenost Slovenije in promocijo poklicev gostinstvu in turizmu so to še vedno poklici prihodnosti.
Kakšni so vaši načrti za prihajajoče leto?
Želja vseh je, da se situacija normalizira in učni proces izpeljemo v prostorih šole. Glede na to, da izobražujemo za poklice prihodnosti, si želimo čim večjega vpisa učencev.