Na obvoznici skozi Maribor, natančneje na odseku tik pred pokritim vkopom v smeri proti Šentilju, so se zgodile kar štiri prometne nesreče, v dveh je šlo celo za verižno trčenje.

Večina voznikov vozi prehitro

Kljub temu, da gre za odsek na hitri cesti, je hitrost vožnje omejena na 80 kilometrov na uro. Kadar policisti merijo hitrost udeležencev v prometu, večinoma zaznavajo prehitro končno hitrost, ta se po njihovih ocenah giblje nekje okrog 100 kilometrov na uro, torej kar za četrtino več od dovoljene hitrosti.

Meritev hitrosti na tem delu z stacionarnim radarjem ne opravljamo, ker je to tehnično neizvedljivo, radarist z vozilom namreč nima prostora za opravljanje meritev.

Kljub ugotovljenemu, stacionarnega radarja policija na tem mestu nima nameščenega, kajti odsek tehnično tega ne dovoljuje. Na policiji pojasnjujejo: “Meritev hitrosti na tem delu z stacionarnim radarjem ne opravljamo, ker je to tehnično neizvedljivo, radarist z vozilom namreč nima prostora za opravljanje meritev.”

Prehitra vožnja je po besedah prometne policije zelo pogost prekršek na celotni hitri cesti, menijo tudi, da omenjeni odsek pri tem ne izstopa preveč, zato za zdaj potrebe po poostrenem nadzoru ne vidijo.

Prehitra vožnja je po besedah prometne policije zelo pogost prekršek na celotni hitri cesti, menijo tudi, da omenjeni odsek pri tem ne izstopa preveč, zato za zdaj potrebe po poostrenem nadzoru ne vidijo. 

Seveda odsek ni izjema pri rednem nadzoru hitre ceste in ga občasno preverjajo: “Ob rednem delu  opravljamo kontrolo hitrosti z vozili, ki imajo vgrajen video-nadzorni sistem Provida.”

Policija meni, da med nesrečami ni povezave

Kljub temu, da so se na domala identičnem mestu v le treh dneh zgodile kar tri nesreče, pri policiji menijo, da med njimi ni neposredne povezave: “V tem tednu so se na hitri cesti H2 skozi Maribor, pred predorom dejansko zgodile tri prometne nesreče, vendar med njimi ni nikakršne povezave.” Prva v “seriji” se je zgodila že tri dni prej.

Do prve nesreče je prišlo 4.6., ko je bilo tik ob uvozu na Pobrežje v verižnem trčenju udeleženih več vozil, med njimi celo avtobus. policija je takrat k pomoči pozvala celo očividce, kajti okoliščine niso bile povsem jasne. Pri trčenju je nastalo precej materialne škode, poleg policije pa so morali posredovati tudi gasilci ter reševalci.

V drugi nesreči je po poročilu policije šlo za neprevidno vožnjo preblizu robnika: “V ponedeljek, 7. 6. 2021, je bil ob 4.32 v prometni nesreči udeležen voznik osebnega avtomobila, ki je zaradi vožnje preblizu levemu robu vozišča, z vozilom podrsal kovinsko varnostno ograjo. Pri tem je nastala materialna škoda, voznik pa ni bil poškodovan,” so pojasnili.

V tem tednu so se na hitri cesti H2 skozi Maribor, pred predorom dejansko zgodile tri prometne nesreče, vendar med njimi ni nikakršne povezave.

Dva dni kasneje so bila v prometni nesreči udeležena kar štiri osebna vozila. Takrat je bil vzrok neprilagojena hitrost, ob nesreči pa je nastalo precej materialne škode. Žal ni šlo brez poškodb, ena oseba je utrpela telesne poškodbe.

Četrto nesrečo pa je povzročil starejši voznik, ki je nepravilno upravljal vozilo in pri tem zaprl pot vozniku sosednjega pasu:  “Vzrok prometne nesreče je bil nepravilni premik starejšega voznika osebnega avtomobila, ki se je na H2 najprej vključeval iz uvoza na Pobrežju, takoj za tem pa je z vozilom opravil premik iz desnega na levi prometni pas hitre ceste, ker je nameraval voziti za smer proti Pesnici. Pri tem je zaprl pot vozniku, ki je vozil po levem prometnem pasu v isti smeri,” pojasnjujejo na policiji.