Nova Lidlova poslovalnica, ki se razprostira na 1.300 kvadratnih metrih, poleg notranjosti navdušuje tudi s svojo zunanjostjo – ozelenjena streha in fasadno opno sta namreč prava paša za oči. Ob odprtju so v Lidlu Slovenija v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že tradicionalno podprli izbrano organizacijo. Tokrat je to Center za sluh in govor Maribor, ki so mu podarili sredstva v vrednosti 500 evrov in 300 daril za otroke pod njihovim okriljem, so sporočili iz Lidl Slovenija.

Zanimiva zunanjost

Z ozelenjeno streho in delno ozelenjeno fasadno opno, sestavljeno deloma iz polnih fasadnih plošč, deloma iz plošč iz perforirane pločevine, se novi Lidl močno razlikuje od preostalih Lidlovih trgovin. Ima velike steklene površine, kar omogoča vstop naravne svetlobe, kupce pa v notranjost prodajnega prostora prijazno povabi vizualno toplo zasnovan predprostor.

V novi trgovini službo dobilo 15 ljudi

»Vse naše trgovine v Mariboru so zelo lepo sprejete in glede na to, da želimo tudi v prihodnje širiti prodajno mrežo in biti tako še bližje kupcu, je bila gradnja še ene trgovine logičen korak. Tudi ta Lidlova trgovina, v kateri je 15 zaposlenih, sledi načelu: doživeti najboljšo nakupovalno izkušnjo ter poskrbeti za preprost in hiter nakup,« je povedal Semir Spahić, vodja prodaje za vzhodno regijo v Lidlu Slovenija.