Clemens Brugger, direktor Wolt Slovenija, poudarja, da delo v našem mestu odlično teče in, da so letos tudi odprli pisarne ter vzpostavili čisto pravo ekipo za podporo strankam. "Ugotovili smo, da je res dober kader lažje dobiti v Mariboru, kot v Ljubljani. Prav zato si želimo, da bi svoje delo tukaj tudi razširili," pojasnjuje Brugger.
Wolt v Mariboru beleži vedno več ponudbe in naročil, kar tudi v tem delu Slovenije kaže na rast podjetja. Poudarja tudi, da je podjetju najbolj pomembna kakovost storitve in zaupanje strank. Kvalitetna storitve je tista, ki privablja stranke in poskrbi, da le-te ostanejo zveste.
Zaposlovanje in fleksibilnost pri Woltu
Dostavni partnerji so predvsem samostojni podjetniki (SP) in študenti, kar omogoča dostop do širšega nabora delovne sile. “Načeloma so sklenjena sodelovanja zelo odvisna od trga dela in konstantno niha, se pravi, da lažje najdemo ljudi, ko je večje povpraševanje. Ko na trgu dela nasploh manjka kadra pa ga seveda tudi mi težje pridobimo," pojasnjuje Brugger.
Kot pove, imajo pri zaposlovanju samem izredno lahke pogoje. "Naši dostavni partnerji nimajo nobenih obveznosti, razen to, da higienske in splošne predpise." Poleg tega pa podjetje resno obravnava vsako pritožbo in se trudi, da bi bili vsi dostavljalci spoštljivi in odgovorni. Visoka stopnja zadovoljstva med dostavljalci (ta se giblje med 80% in 85%) je rezultat prilagodljivega delovnega časa, ustreznega zaslužka in dobre podpore podjetja.
"Povprečni dostavni partner dela približno 60 ur na mesec, torej 2 do 3 ure na dan, kar pomeni, da je za večino to le dodatna dejavnost," pojasnjuje Brugger in poudari, da tudi tukaj seveda obstajajo izjeme. "Naši dostavni partnerji cenijo fleksibilnost in temu primeren zaslužek," pove in doda, da jim samo na tak način uspe, da imajo vsak teden 1000 aktivnih dostavljalcev.
[[image_2_article_66638]]
Pozitiven vpliv na lokalno skupnost
Woltova prisotnost v Mariboru pa ima tudi pozitiven vpliv na lokalno skupnost. Restavracije in trgovine so preko njihove platforme ustvarile približno 16 milijonov evrov prihodkov, dostavnim partnerjem pa so izplačali približno 3 milijone evrov. Platforma restavracijam omogoča dostop do novih strank, kar še dodatno povečuje njihov zaslužek. "Če gledamo iz perspektive restavracije, ima le-ta nek določen obseg rednih strank, medtem ko lahko na platformi pridobijo novo ciljno skupino, ki je morda na drugem koncu Maribora in te restavracije drugače sploh ne bi obiskala. S tem dobijo dostop do čisto novih uporabnikov," poudarja Brugger.
Od samega začetka je na platformi več kot 280 mariborskih poslovalnic, ponudba pa se nenehno spreminja in dopolnjuje. Wolt redno dodaja nove partnerje, kar zagotavlja pestro izbiro za uporabnike. "Vedno se prilagajamo in širimo ponudbo, da zadovoljimo potrebe naših strank.”
Širitev ponudbe in prihodnost podjetja
Prihodnost podjetja vidi Brugger v širjenju področja trgovin in uvedbi novih produktov, kot je Wolt Drive, ki omogoča hitro dostavo izdelkov. "Namesto pošte izberete Wolt in izdelek dobite v pol ure, namesto v dveh dneh," se pošali. Na področju trgovin je podjetje v našem mestu sicer že zdaj zelo aktivno. Med drugim obstaja celo “Wolt Market” in razni partnerji, v prihodnosti pa pričakujejo, da bo količina trgovin na platformi še narasla. “Menim, da restavracije ljudje radi obiščejo, medtem ko je trgovina za mnoge le obveznost in ni največji užitek,” pojasni Brugger. V prihodnosti pa si želijo, da bi lahko ljudje v enem naročilu izbrali več ponudnikov hkrati. To bi bilo koristno predvsem za razne pisarne, kjer si zaposleni morda želijo več jedi hkrati.
To, kar je bila nekoč tržnica ali nakupovalno središče, je danes v digitalni obliki pri nas.
Kot vemo pa tudi nenehno širijo območje dostave, tako so se letos širili v Spodnji Duplek, lani proti Limbušu, v bližnji prihodnosti pa bi se radi razširili tudi bolj proti severu. Radius dostave je torej nekje 6 kilometrov, kar krije bolj kot ne območje z največjo gostoto prebivalcev. Pri tem pa je potrebno poudariti, da Wolt ne “živi” samo v večjih mestih, temveč povsod, kjer je ponudba.
Direktor, ki tudi sam rad prevzame vlogo dostavljalca
[[image_1_article_66638]]
Wolt si med drugim prizadeva tudi za trajnostno prihodnost, saj restavracije spodbujajo k uporabi trajnostne embalaže in cilja na večji delež električne mobilnosti. "Zavedamo se naše odgovornosti do mesta, poleg tega pa poskušamo pozitivno vplivati na skupnost," poudarja Brugger. Pove tudi, da je podjetje v stiku z Mestno občino Maribor in drugimi lokalnimi oblastmi, da bi v prihodnosti skupaj razvijali trajnostne rešitve in zmanjšali prometne obremenitve v mestih. “Trenutno smo na nekaterih lokacijah (v Mariboru zaenkrat ne) celo v fazi preizkušanja "občinskih koles". Pri tem pa je izziv predvsem to, da navadna mestna kolesa niso najbolj primerna za celodnevno dostavljanje."
Na področju mobilnosti in trajnosti želimo narediti korak naprej.
“Tudi sam včasih dostavljam, saj se mi zdi, da na tak način najlažje vidiš, kje so izzivi. Večinoma sem sicer v Ljubljani, ampak priznam, da je delo v vsakem primeru zelo naporno. Po drugi strani pa je zelo zanimivo biti v stiku z ljudmi in hkrati narediti nekaj za svoje telo. Sam recimo v štirih ali petih urah dostavljanja s kolesom naredim tudi do 50 kilometrov, kar pomeni, da je potrebno res kvalitetno kolo. Prav zato vidim prihodnost dostavljanja v električnih mestnih kolesih,” nam zaupa.
Wolt Slovenija je zadnja štiri leta pomemben akter na mariborskem trgu, z jasnimi cilji in vizijo za prihodnost. S poudarkom na kakovosti storitve, zadovoljstvu strank in trajnostnem razvoju podjetje postavlja nove standarde v živilski industriji in se nenehno prilagaja potrebam svojih uporabnikov ter lokalnih skupnosti. “V Mariboru zagotovo ostajamo. Mariborčani, oziroma nasploh Slovenci, so nas zelo lepo sprejeli. Všeč jim je digitalizacija in ni razloga, da bi dvomili v naše delo. So izzivi, ampak je vse rešljivo, če je le volja. Se mi pa zdi, da smo tudi pomemben del skupnosti,” zaključi Brugger.