V občini Lovrenc na Pohorju so zaključili z doslej največjim projektom. Šlo je za rekonstrukcijo ceste skozi trško jedro in izgradnjo fekalnega kanala. Na trasi od tako imenovanega spodnjega Mercatorja do Hojnikove kapele so uredili 2,2 kilometra ceste in vso ostalo infrastrukturo. Projekt, vreden 3 milijone evrov, je v največji meri sofinancirala Direkcija RS za infrastrukturo, občina pa je v proračunu zagotovila skoraj milijon evrov sofinancerskih sredstev za izgradnjo pločnikov, kamnitih zložb, postavitev cestne razsvetljave in izgradnjo meteornega kanala, v celoti pa je financirala avtobusna postajališča, parkirišča in izgradnjo vodovoda ter fekalnega kanala, na katera so se priklopila gospodinjstva v trškem jedru.
Marko Rakovnik: Lovrenc ima s tem projektom urejeno trško jedro
Na vprašanje, kaj je Lovrenc z rekonstrukcijo ceste skozi trško jedro pridobil, župan Marko Rakovnik odgovarja: »Lovrenc ima s tem projektom urejeno trško jedro, torej območje, na katerega gravitira največ prebivalcev. Obnovljena je vsa komunalna infrastruktura, vsi objekti, ki gravitirajo na cesto, imajo nove priključke za vodovod, odpadne vode in meteorno kanalizacijo. Nova je javna razsvetljava, prav tako pločniki in nivojsko urejeni prehodi za pešce.«
V določenih predelih, tam, kjer imamo težave s širino cestišča, so pločniki spuščeni in povozni. Drugod pa ni nobenega razloga, da ne bi z robniki obvarovali pešcev, kar je naš glavni cilj.
Z novo pridobitvijo so zadovoljni tudi občani, saj se lahko ti zdaj po novih pločnikih varno gibljejo po trškem jedru. »Pločniki so bili sicer nakazani tudi prej, vendar je šlo za bolj ali manj povozno površino, zdaj pa so narejeni tako, kot je treba. V določenih predelih, tam, kjer imamo težave s širino cestišča, so pločniki spuščeni in povozni. Drugod pa ni nobenega razloga, da ne bi z robniki obvarovali pešcev, kar je naš glavni cilj.«
V okviru del so uredili še novo parkirišče pri poslovnem prostoru NKBM. Številčno sicer ni več pakirnih mest, so pa drugače umeščena. Investicija ostaja v predvidenih finančnih okvirjih, morebitna odstopanja se bodo pojavila le zaradi dviga cen gradbenih materialov.
Zaradi epidemioloških razlogov bodo pripravili virtualno otvoritev prenovljenega trškega jedra
Uradne otvoritve nove lovrenške pridobitve zaradi trenutne epidemiološke situacije ne bo, bodo pa pripravili virtualno otvoritev, v okviru katere bodo urejene ulice, ceste in trško jedro posneli z dronom, posnetek pa nato objavili na spletu in v medijih.
V prihodnjih letih se bodo v Lovrencu lotili druge faze obnove državne ceste, od spodnjega Mercatorja do mostu čez Dravo, za katero so projekti že pripravljeni, potrebno je opraviti še njihovo recenzijo.
Kateri so še ostali aktualni projekti na področju cestne infrastrukture?
Ob omenjeni rekonstrukciji državne ceste se v lovrenški občini lotevajo še drugih cestnih projektov. »Približno tri kilometre cest smo uredili na Rdečem Bregu, v teh dneh smo preplastili Cvetlično ulico, ki je tudi v celoti prenovljena, istočasno gradimo most pri Faku, ki nam ga neurje odneslo meseca julija,« je še pojasnil lovrenški župan.
Približno tri kilometre cest smo uredili na Rdečem Bregu, v teh dneh smo preplastili Cvetlično ulico, ki je tudi v celoti prenovljena, istočasno gradimo most pri Faku, ki nam ga neurje odneslo meseca julija.
Ob tem so že uspešno realizirali osem od desetih letošnjih projektov v okviru participativnega proračuna, preostala dva bosta predvidoma končana še letos. Hkrati pa so občani že izglasovali projekte za prihodnje leto, ki so že uvrščeni v občinski proračun.