Center za kreativnost (CzK) v Projektni pisarni Maribor nadaljuje z nizom dvodnevnih pop-up dogodkov, kjer vsak mesec svoje izdelke predstavljajo in prodajajo slovenski oblikovalci iz različnih področij kreativnega in kulturnega sektorja. Na tokratnem Pop-UpStart dogodku, ki bo v času Tedna modne revolucije, bodo v Projektni pisarni CzK v Mariboru pripravili pop-up trgovino z oblačili iz druge roke po izboru Andreje Japelj, s čimer želijo opozoriti na pomen ozaveščene potrošnje, spodbujanja ponovne uporabe oblačil in dodatkov ter zmanjševanja porabe in slabega vpliva, ki ga ima slednja na okolje.

Izdelki treh second hand trgovin po posebnih cenah

Na predstavitvenem pogovoru z vsemi sodelujočimi, ki bo v Projektni pisarni Centra za kreativnost potekal v četrtek, 25. aprila 2019, z začetkom ob 18. uri, bodo predstavili delovanje lokalnih trgovin in pomembnost ozaveščanja kupcev o pozitivnem vplivu mode, sledilo pa bo odprtje pop-up trgovine. Tokrat bodo izdelki iz trgovin SUPERSTYLE, hahaha in TEXTILE house vse do 22. ure na voljo po posebnih cenah, enako tudi v petek, 26. aprila, od 10. do 18. ure.

Možen nakup v pop-up trgovini

Andreja Japelj, soustanoviteljica Ateljeja Japelj, se že več kot dvajset let ukvarja z zasnovami konceptov in organizacijo dogodkov ter z oblikovanjem pohištvenih kosov in notranje opreme, je pa tudi zvesta obiskovalka mariborskih trgovin z oblačili iz druge roke. Za tokratni dogodek je izbrala različne kose oblačil iz treh lokalnih second hand trgovin: SUPERSTYLE, hahaha in TEXTILE house. Kosi, ki si jih bo mogoče ogledati in kupiti v pop-up trgovini, so skrbno izbrani in so del najnovejše spomladanske kolekcije.

Želijo izpostaviti lokalne trgovine

Teden modne revolucije je globalno gibanje, ki želi spremeniti način, kako izdelujemo naša oblačila, od kod pridobivamo surovine zanje in kako jih kupujemo. S tokratnim dogodkom želijo v Centru za kreativnost izpostaviti lokalne trgovine, ki predstavljajo enega izmed vidikov modne revolucije in so v zadnjem času izredno priljubljene predvsem med mladimi. Z izborom oblačil, ki jih bomo predstavili na dogodku, bi želeli pokazati, da so oblačila, ki jih te trgovine ponujajo, lahko izjemno kakovostna, modna in cenovno dostopnejša.