Pred vrhuncem poletne turistične sezone so se v Hostlu Pekarna, ki pod okriljem Mladinskega kulturnega centra Maribor (MKC Maribor) na desnem bregu Drave gostom ponuja 65 postelj, ozrli na prvih šest mesecev leta 2025. Zadovoljni so, da se lahko pohvalijo tako z rastjo števila nočitev kot tudi števila gostov.
Veseli jih, da se je med gosti dobro prijel lasten rezervacijski sistem, ki so ga vzpostavili konec leta 2023 ter da jim je letos uspelo podaljšati trajnostni certifikat HIQ&S, ki je ga Hostel Pekarna pridobil leta 2022.
Največ gostov s Hrvaške, vse več tudi mladih
V prvi polovici leta 2025 je v Hostlu Pekarna prespalo 1218 gostov, kar je 145 gostov več kot v enakem obdobju leto prej. Skupaj so gostje opravili 2750 nočitev, kar je 324 nočitev več kot v prvih šestih mesecih leta 2024.
Tudi letos prevladujejo tuji gostje (864), a se je število domačih gostov nekoliko povečalo, in sicer iz 301 gosta v prvi polovici leta 2024 na 354 gostov v prvi polovici leta 2025. Največ nočitev so sicer med tujimi gosti letos opravili Hrvatje, sledijo Nemci, ki jih, kot zanimivost, v enakem obdobju leta 2024 ni bilo med prvimi petimi državami glede na število nočitev, in državljani Bosne in Hercegovine.
Povečuje se število mladih gostov
V Hostlu Pekarna so zadovoljni tudi, da se povečuje tudi število mladih, ki se odločijo za bivanje v Hostlu Pekarna. V prvi polovici leta 2025 je bilo med gosti 456 gostov, starih do 27 let. Sledijo gosti, starejši od 41 let (434) in stari med 28 in 40 let (329).
''Kljub temu, da ob omembi hostla veliko ljudi najprej pomisli na mlade ljudi z nahrbtniki, temu že dlje časa ni tako. Tako da polletna statistika, da se je povečal ravno delež mladih, seveda veseli. V zadnjem času nas je prepoznalo veliko organizacij iz celotne Slovenije, ki za mlade izvajajo različna usposabljanja, izobraževanja, tabore, saj imajo organizacije v hostlu na voljo vso potrebno infrastrukturo za izvajanje različnih aktivnosti, tako da je povečan delež mladih gostov tudi posledica tega,'' je zadovoljna direktorica MKC Maribor Marja Guček.
Lasten rezervacijski sistem
Konec leta 2023 je Hostel Pekarna dobil prenovljeno spletno stran, z njo pa tudi lasten rezervacijski sistem, ki, kot poudarja vodja Hostla Pekarna Maja Stoporko, še izboljša uporabniško izkušnjo gostov: ''V Hostlu Pekarna si že od začetka prizadevamo za čim boljšo uporabniško izkušnjo in neposreden stik z našimi gosti. Uvedba lastnega rezervacijskega sistema je pomemben korak v tej smeri, saj nam omogoča večjo neodvisnost, boljši nadzor nad rezervacijami in tesnejšo komunikacijo z našimi obiskovalci. Omogoča nam, da lahko gostom v vsakem trenutku ponudimo aktualne informacije in posebne ugodnosti, ki jih na zunanjih platformah pogosto ni mogoče predstaviti. Hkrati pa zmanjšujemo stroške provizij, ki jih zahtevajo posredniške strani, kar pomeni, da lahko ta prihranek vrnemo gostom v obliki bolj dostopnih cen, dodatnih storitev ali vlaganj v izboljšave hostla za še boljše počutje naših gostov. Veselimo se, da z lastnim rezervacijskim sistemom gostom omogočamo še bolj prijetno in osebno izkušnjo pri načrtovanju njihovega bivanja pri nas.''
Goste zato spodbujajo k rezervaciji z neposrednim kontaktiranjem recepcije oziroma preko hostlovega rezervacijskega sistema, vsi, ki se za to odločijo pa prejmejo tudi 10-odstotni popust. Z zadovoljstvom opažajo, da se je delež rezervacij preko drugih platform že znižal, povečal pa delež rezervacij, opravljenih preko lastnega rezervacijskega sistema Hostla Pekarna. Upajo, da se bo tovrsten trend nadaljeval tudi v drugi polovici leta 2025.