Ta bo širši javnosti na ogled do konca junija. Navdih za to Spektrakularno domišljijo je bilo devet unikatnih barv, ki so jih zmešali s pomočjo javnosti.
Ustvarjanje murala je potekalo odprto za javnost
Projekt je del kampanje Zmešaj svojo Spektrakularno barvo podjetja Kansai Helios. "Maribor je moj dom in mesto, v katerem sem se rodila. Glede na to, da je celoten kontekst projekta povezan z vprašanjem, kaj je zame dom, se mi zdi še toliko bolj smiselno, da mural nastaja prav tukaj," je ob tem povedala grafična oblikovalka in ilustratorka Alja Horvat.
[[image_1_article_78357]]
Ustvarjanje murala je potekalo odprto za javnost, zato so lahko tudi umetniki opazovali odziv mimoidočih. "Vsako ustvarjanje pritegne oči mimoidočih. Nekateri se ustavijo, ker jih zanima, zakaj nek prostor ni več tak, kot je bil še včeraj. Spet drugi z velikim navdušenjem povedo, da se 'vidimo na otvoritvi'," je dejal grafični oblikovalec in ilustrator Nenad Cizl. Grafitar Teo Ivančič - Teoson meni, da lahko barve vplivajo na razpoloženje in prostor. "Verjamem, da lahko barve razvedrijo vsakdanjik in tudi delovno okolje. Ni treba živeti v črno-belem svetu," je povedal.
Javnost je ustvarjala svojo barvno mešanico
V okviru kampanje so najprej povabili javnost, da razišče spletno barvno karto in ustvari svojo mešanico. Sodelovalo je več sto ljudi. Med tako nastalimi mešanicami so izbrali devet "najbolj navdihujočih", ki so služile kot izhodišče umetnikom pri zasnovi stenske poslikave.
[[image_2_article_78357]]
"Tako je kolektivna ustvarjalnost ljubiteljev barv postala ključna sestavina umetniškega izraza - vez med domišljijo posameznika in vizijo umetnika, med osebnim odtenkom in skupnim umetniškim delom," so sporočili iz Kansai Helios.
STA