Kabinet župana Mestne občine Maribor se krepi. Na zaupanje župana se je namreč z avgustom ekipi kabineta pridružila še četrta predstavnica za odnose z javnostmi Petra Skrivarnik. "Pri tem ne gre za nadomeščanje začasno odsotnega uslužbenca, temveč za okrepitev ekipe, ki zaradi obsega in zahtevnosti dela potrebuje dodatno podporo," potrjujejo iz MOM.
[[image_1_article_80192]]
Skrivarnikova je pred menjavo službe delala kot izvršna urednica Hitradia Center, skrbela pa je tudi za odnose z javnostmi. S slednjimi se bo ukvarjala tudi poslej. "Na področju komuniciranja bo – kot vsi drugi člani ekipe – delovala zavezano skupnim ciljem: odprti, ažurni in verodostojni komunikaciji z občani, novinarji in širšo javnostjo," dodajajo z Občine. Skrivarnikova ima zdaj uradniški naziv višji svetovalec II. Skladno z zakonodajo je uvrščena v 29. plačni razred, pri čemer njena osnovna bruto mesečna plača v tem razredu znaša 2.522,51 evrov.
Nove zaposlitve: nuja ali predvolilna prednost?
Po njenem prihodu so zdaj v kabinetu župana štiri osebe zadolžene za odnose z javnostmi. Bi to lahko pomenilo ključno prednost aktualnega župana v skorajšnjem predvolilnem času? Do lokalnih volitev je namreč še dobro leto. Na MOM trdijo, da ne: "Zaposlitev nove sodelavke v kabinetu župana nikakor ni povezana s predvolilnim časom, temveč z dejanskimi potrebami Mestne občine Maribor po okrepljeni in strokovni komunikacijski podpori."
Navedeno so podkrepili s številkami; ekipa PR-ovcev na letni ravni odgovori na 700 sklopov novinarskih vprašanj, izvede okrog 80 novinarskih konferenc, sodeluje pri sejah mestnega sveta, pripravi več sto (na)govorov za župana, podžupane in mestne službe ter skrbi za redno posodabljanje občinske spletne strani in družbenih omrežij. Ob omenjenem komunikacijsko spremljajo ključne vsakoletne projekte: Evropski teden mobilnosti, Karierni sejem, Čistilno akcijo "Moji odpadki, moja skrb", mestne in državne proslave ter komemoracije, Čarobni Maribor in podelitve raznih priznanj. Komunikacijska podpora so tudi pri najpomembnejših naložbah: obnova Langerjeve vile, projekt Zdravstvena postaja Tezno, projekt Center Rotovž, posodobitve infrastrukture, vzdrževanje šol in vrtcev ...
Zaradi racionalizacije jih je - več
A ne le količina dela, kot poudarjajo na MOM, se tudi področje odnosov z javnostmi v zadnjih letih bistveno širi in postaja bolj kompleksno: "Če je bilo pred desetletjem glavno orodje komuniciranja sporočilo za medije in novinarska konferenca, danes delo PR-ovca vključuje pripravo in prilagajanje vsebin za različne kanale hkrati: za klasične medije, občinsko spletno stran, facebook, instagram in druge družbene platforme. Vsaka ciljna skupina zahteva svoj način komuniciranja, zato ni mogoče pripraviti enotne vsebine, temveč je potrebno sprotno prilagajanje in večplastna obravnava iste teme."
V primerjavi z začetkom mandata župana Saše Arsenoviće, 31. decembra 2018, sta trenutno v kabinetu zaposlena dva več. Številka je namreč zrasla iz 23 na 25. "A treba je poudariti, da gre za povečanje le na prvi pogled, dejansko pa do tega ni prišlo. Zaradi lažje organizacije prevozov je bil namreč en voznik iz Materialno-tehnične službe MOM premeščen v kabinet, poleg tega pa smo se odločili za zaposlitev lastne grafične oblikovalke. To se je izkazalo za smiselno predvsem zaradi potrebe po ažurnosti, lažji organizaciji in zmanjšanju stroškov zunanjih naročil, saj je na tem področju obseg dela za MOM zelo velik." Pri MOM tako zaključujejo, da sledijo načelu racionalnega upravljanja in zagotavljanja bolj učinkovite podpore županu in mestnim službam.