Po izbruhu epidemije večina prebivalcev zemeljske oble komaj še zapušča svoje domove, nujna potovanja pa opravljajo zeli premišljeno. Za pivo Corona je epidemija nemara še posebej neugodna, njihovo ime ima namreč negativen prizvok.

Ljudje bi potovali, a varnost…

Med ljudmi je še vedno zaznati močno željo po potovanjih, veliko pa se jih boji potovati v daljne kraje predvsem zaradi množice, ukrepov in seveda tveganj, ki jih potovanje v trenutnem času prinaša.

Ker se ljudje bojijo dopustovati z množico, so se v Corona pivovarni odločili svojim strankam ponuditi sanjsko priložnost, letovanje na zasebnem Corona otoku.

Za zdaj ostaja zavit v tančico skrivnosti, znano pa je, da bodo na njem sledili trajnostnemu razvoju, stiku z naravo in enkratni izkušnji v osrčju neokrnjene narave.

Novica šele razkrita

Novico o možnosti uživanja na zasebnem Corona otočku so predstavniki pivovarne objavili šele pred štirimi dnevi. Koncept pa za zdaj združuje ključna oglaševalska sporočila, torej sprostitev na plaži ter trajnostno bivanje. Oceanic Global bo pod drobnogled vzel predvsem ravnanje z odpadki in vzpostavitev ustrezne infrastrukture ter ničelno toleranco do plastike.

Pa vi, bi s steklenico Corone zaplavali v morju ob zasebnem otočku?