Italijanski prehrambeni velikan Ferrero je po več kot šestih desetletjih napovedal novo različico svojega legendarnega čokoladno-lešnikovega namaza. Nova Nutella Peanut bo klasični okus kakava in lešnikov obogatila s praženimi arašidi. Namenjena je predvsem ameriškemu trgu, na katerem bo na voljo spomladi 2026.
Američani že dolgo obožujejo arašidovo maslo, a iz Ferrera poudarjajo, da Nutella Peanut ni zgolj nova oblika arašidovega namaza. Gre za edinstveno združitev znane Nutelle z dodatkom praženih arašidov. Kot je dejal Seth Gonzalez, direktor marketinga pri Ferreru, bo novost predstavljala svežo izbiro za popoldanske prigrizke. Pomembno pa je tudi to, da nova Nutella ne bo vsebovala mleka – torej bo primerna tudi za vegane.
Razvoj, odzivi in proizvodnja
Razvoj Nutelle Peanut je trajal kar pet let. Prvič so jo predstavili na sejmu Sweets & Snacks Expo 2025, kjer je požela veliko navdušenja. Kritiki so pohvalili njeno uravnoteženo kombinacijo okusov: lešniki, arašidi in kakav se lepo dopolnjujejo.
Izdelek bodo proizvajali v Ferrerovi tovarni v Franklin Parku v ameriški zvezni državi Illinois. Podjetje v povezavi s tem načrtuje investicijo v višini 75 milijonov dolarjev ter odprtje 65 novih delovnih mest.
Sladke novosti za ameriški trg – in morda kmalu tudi za Evropo?
Nutella Peanut je del širše Ferrerove strategije širitve na severnoameriški trg. Poleg nje podjetje napoveduje še nekatere druge novosti, med njimi tudi čokoladice Ferrero Rocher v novih različicah.
Čeprav bo nova Nutella sprva na voljo le čez lužo, se glede na dosedanje strategije Ferrera lahko nadejamo, da bo uspeh na ameriškem trgu odprl vrata tudi globalni distribuciji. Do takrat pa bomo morda morali prositi kakšnega popotniškega prijatelja, naj nam jo prinese iz ZDA.