Po 23 letih se bo upokojil trenutno največji Volkswagnov model v Evropi Touareg. Trenutno je v svoji tretji generaciji, še pred dvema letoma je dobil nekaj lepotnih popravkov in bil deležen kozmetične prenove, a čeprav sodi v precej popularen segment prestižnih SUV-vozil, njegova prodaja ni takšna, kakršne bi si v Wolfsburgu želeli. Nič čudnega; v tem segmentu kupci že posegajo po nemški sveti premium trojici. Touaregovi največji konkurenti so bili namreč BMW X5, Audi Q7 in Mercedes-Benz GLE.
[[image_1_article_79955]]
Tudi to ni prepričalo kupcev, da je bil Touareg razvit in narejen na hišni platformi, enaki, kot jo uporabljata prestižna Audi Q7 in Porsche Cayenne. Ob nastopu prve generacije je tako Touareg tvoril vrh Volkswagnove ponudbe skupaj z luksuzno limuzino, Volkswagnom Phaetonom. A tudi slednjega je že pred leti pokopala umestitev v razred, kjer (vsaj v Evropi) prej omenjena nemška trojka nima prave konkurence, deloma ji kakšnega kupca speljeta le še švedski (s kitajskimi lastniki) Volvo ali japonski Lexus.
Volkswagen Touaregovega slovesa še ni uradno potrdil, a o tem več ali manj poročajo že vsi avtomobilistični mediji. Bridek konec naj bi v racionalizaciji modelov in Volkswagnovi osredotočenosti na najbolj prodajane modele dočakal tudi električni ID5.
Vrh ponudbe bo - vsaj kar se križancev tiče - torej od leta 2026 pri Volkswagnu v Evropi predstavljal Tiguan in njegov večji brat Tayron, ki ima možnost dodatka tretje sedežne vrste.
Več novic si lahko preberete tudi na Slo24.si.