Kako OTP banka podpira podjetja v različnih fazah njihovega razvoja – od začetka poslovanja do širitve in optimizacije?
Naša ponudba vključuje vse ključne bančne storitve za podjetja: poslovne račune, depozite, domača in mednarodna plačila, garancije akreditive in druge produkte dokumentarnega poslovanja ter različne oblike financiranja – od kratkoročnih in dolgoročnih kreditov do zelenih finančnih produktov. Stranke podpiramo tako pri njihovih investicijah kot pri potrebah po obratnem kapitalu, pomagamo jim tudi financirati nekatere večje posle.
Smo zanesljiv partner tako za podjetja različnih velikosti, ki iščejo rešitve za rast, razvoj ali optimizacijo poslovanja. Poleg bančnih storitev nudimo tudi lizing in faktoring prek družb SKB Leasing, SKB Leasing Select in OTP faktoring d.o.o., ki so del OTP Skupine Slovenija.
Kako pomembna je vloga regijskih skrbnikov pri gradnji dolgoročnih odnosov s podjetji?
Regijski skrbniki so srce našega pristopa k poslovnim strankam. Njihova naloga ni zgolj svetovanje, temveč tudi gradnja zaupanja in razumevanje poslovanja podjetja. S strankami večinoma sodelujemo dolgoročno, kar omogoča globlje vpoglede in bolj prilagojene rešitve.
Na kakšen način regijski skrbniki prispevajo k boljšemu razumevanju lokalnih potreb podjetij?
Ker delujejo v svojem lokalnem okolju, regijski skrbniki poznajo specifične izzive in priložnosti posamezne regije. To jim omogoča, da podjetjem svetujejo v kontekstu lokalnega trga, zakonodaje in gospodarskega dogajanja.
[[image_1_article_83092]]
Ali lahko podjetje pričakuje, da ga bo regijski skrbnik obiskal tudi na lokaciji?
Seveda. Osebni stik je za nas izjemno pomemben. Naši regijski skrbniki so prisotni v vseh večjih slovenskih mestih, redno pa obiskujejo podjetja tudi na njihovih lokacijah, saj verjamemo, da se najboljše rešitve rodijo v neposrednem pogovoru na terenu. S tem pokažemo, da smo resnično partner, ki stoji ob strani.
Kako se regijski pristop razlikuje od centraliziranega bančnega svetovanja?
Pri centraliziranem pristopu je svetovanje pogosto generično in oddaljeno. Mi pa stavimo na bližino – tako fizično kot vsebinsko. Regijski skrbniki so dosegljivi, odzivni in poznajo lokalno okolje ter stranko osebno, kar bistveno izboljša kakovost svetovanja.
Ali imate regijske skrbnike tudi za specializirana področja, kot je kmetijstvo ali projektno financiranje?
Da, imamo tudi poseben agro odsek, ki se ukvarja s financiranjem kmetijstva in za razvoj podeželja. Poleg tega imamo strokovnjake za projektno financiranje, ki podpirajo gradnjo stanovanjskih in poslovnih objektov, infrastrukture, turizma in trgovine.
Kako OTP banka zagotavlja, da so bančne storitve podjetjem vedno dostopne – tako fizično kot digitalno?
Naše napredne digitalne rešitve omogočajo enostavno, varno in hitro upravljanje financ – kjerkoli že ste. A hkrati ostajamo zavezani osebnemu stiku, saj vemo, da je kombinacija tehnologije in človeškega pristopa tista, ki podjetjem prinaša največjo vrednost.
Kako ste prisotni v vzhodni Sloveniji?
V vzhodni regiji nas najdete v Mariboru, Celju, Murski Soboti, Ptuju in Slovenski Bistrici, kjer deluje ekipa izkušenih skrbnikov za mala in srednja podjetja. Poleg tega smo vedno pripravljeni podjetje obiskati tudi na njihovi lokaciji – ker verjamemo, da se najboljše rešitve rodijo v neposrednem stiku.
Kako podjetja ocenjujejo sodelovanje z regijskimi skrbniki – imate kakšne povratne informacije ali primere dobrih praks?
Povratne informacije so izjemno pozitivne. Stranke cenijo naš odzivni čas, strokovnost in predvsem osebni pristop. Pogosto slišimo, da se počutijo, kot da imajo v banki »svojega človeka«, ki razume njihove potrebe in jim stoji ob strani.