Francoski urad za varstvo konkurence je kitajskemu spletnemu trgovcu Shein naložil 40 milijonov evrov globe zaradi zavajajočih poslovnih praks, med drugim je bilo ugotovljeno, da je pri več kot desetini oglaševanih popustov v resnici šlo za podražitev. Pri trgovcu so na plačilo globe pristali, poroča portal 24ur.com.

Pri kar 11 % dejansko šlo za zvišanje cen

V okviru skoraj leto dni dolge preiskave je Urad za konkurenco ugotovil, da je Shein, podjetje, ki je v Franciji prisotno od leta 2015, zvišalo cene nekaterih izdelkov, preden jih je nato znižalo v okviru popustov.

V preiskavi so pri francoskem uradu ugotovili, da je pri kar 11 odstotkih oglaševanih popustov, ki so jih pregledali, v resnici šlo za zvišanje cen. V 57 odstotkih oglaševani popusti niso predstavljali znižanja cene, v 19 odstotkih pa je bilo znižanje cen manjše od napovedanega.

V Sheinu so za AFP pojasnili, da so od takrat, ko so marca lani izvedeli za preiskavo urada, nemudoma izvedli potrebne popravljalne ukrepe. Dodajajo, da svoje pravne in regulativne obveznosti v Franciji jemljejo "zelo resno" ter so zavezani preglednosti. Na plačilo globe so pri kitajskem spletnem trgovcu pristali.