S pomočjo napredne mobilne in spletne banke lahko uporabniki Paketa Smart Business dostopajo do svojega poslovnega računa 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Obisk poslovalnice za osnovne storitve tako postane preteklost – vse, kar potrebujete, je pametni telefon ali računalnik. S tem boste pridobili več časa za razvoj poslovanja in manj skrbi glede administrativnih opravil.
Digitalno poslovanje z OTP banko je varno in pregledno, saj so storitve prilagojene potrebam podjetnikov – od plačil do vpogleda v promet in stanje na računu.
Prednosti za samostojne podjetnike in mikro podjetja
Paket samostojnim podjetnikom in mikro podjetjem ponuja celovito podporo pri vsakodnevnem poslovanju. Poleg tega, da s paketom pride strokovna podpora zanesljivega poslovnega skrbnika, ki pozna poslovanje stranke in ji svetuje pri finančnih odločitvah, paket ponuja še prvo izdajo debetne kartice Visa in letno članarino za kartice Visa z odloženim plačilom, skupaj s številnimi ugodnostmi poslovnih kartic OTP banke.
Rešitve za pravne osebe z razširjenimi potrebami
Paket Smart Business za pravne osebe vključuje strokovno podporo zanesljivega poslovnega skrbnika, ki skrbi za individualno obravnavo in svetovanje ter vodenje poslovnega računa, prilagojenega potrebam pravnih oseb. V paket je vključena tudi prva izdaja debetne kartice Visa in letna članarina za kartice Visa z odloženim plačilom, skupaj z ugodnostmi poslovnih kartic Visa OTP banke.
Pri obeh različicah paketa lahko uporabnik uporablja spletno, elektronsko ali mobilno banko, ki omogoča popoln nadzor nad financami. Samodejno se mu tudi odobri limit na TRR,* kar pomeni večjo likvidnost brez dodatne birokracije.
Več informacij o paketu Smart Business, vključno s podrobnostmi o storitvah in ugodnostih, najdete na spletni strani OTP banke.
*Novoustanovljeno podjetje lahko pridobi limit v roku 6 mesecev od ustanovitve podjetja.