Nemško podjetje Flix, znano po poceni avtobusnih prevozih FlixBus, zdaj resno vstopa na železniški trg. Pri španskem proizvajalcu Talgo bo naročilo 65 hitrih vlakov v skupni vrednosti 2,4 milijarde evrov. S tem želi konkurirati nemškemu državnemu prevozniku Deutsche Bahn.
Nov korak v razvoju podjetja
FlixTrain, ki že zdaj upravlja nekaj prog v Nemčiji, z novo naložbo napoveduje širitev na pomembne železniške povezave. Novi vlaki bodo dosegali hitrosti do 230 km/h in bodo opremljeni z brezžičnim internetom, obvestili za potnike in brezovirnim dostopom.
Izvršni direktor André Schwämmlein pravi, da podjetje ne želi le povečati svojega tržnega deleža, temveč razširiti celoten železniški trg. Verjame, da lahko ob podpori nove nemške vlade dosežejo bolj poštene pogoje, saj je Deutsche Bahn hkrati upravljavec omrežja in glavni uporabnik.
Kam bodo vozili novi vlaki, še ni znano
Za zdaj Flix v Nemčiji upravlja 13 vlakov, nove pa naj bi uporabili tudi v drugih evropskih državah. Podjetje sodeluje z EU pri spodbujanju konkurence v železniškem prometu. Kam točno bodo vozili novi vlaki, še ni jasno.
Flix je sicer že prevzel ameriški Greyhound in se razširil v Indijo in Mehiko, zdaj pa očitno cilja tudi na pomembnejšo vlogo v evropskem železniškem prometu.