V nemškem mestu Lottstetten, blizu meje s Švico, Lidl odpira prvo trgovino z neživilskimi izdelki - torej bodo ponujali le gospodinjske izdelke, ne pa tudi hrane. Konkretni načrti za širitev na druge evropske trge še niso potrjeni, če pa bodo stranke to ponudbo dobro sprejele, pa bi morda začeli razmišljati tudi o tem, poroča Večernji list.

Ponujali bodo le izdelke za dom in vsakdanje potrebe

Po uspehu verig, kot sta Tedi in Action (ki bo v Slovenijo prišel prihodnje leto), se je tudi Lidl odločil za pozicioniranje v segmentu prodaje neprehrambenih izdelkov. Novoodprta trgovina se imenuje "Home and Living" (Dom in življenje), ponuja pa le izdelke za dom in vsakdanje potrebe. Konkretni načrti za širitev na druge evropske trge še niso potrjeni, a je ekonomska analitičarka RTL-a Susanne Althoff komentirala: "Če bodo stranke to ponudbo dobro sprejele, verjamem, da bo Lidl koncept razširil na širši trg." Dodaja, da ima Lidl vse predpogoje, da postane resen konkurent znanim diskontnim verigam v tem sektorju.

Lidl je že sedaj znan po svojih tedenskih akcijah z neprehrambenimi izdelki, ki zajemajo skoraj vse, od gospodinjskih aparatov, vrtnega in gospodinjskega orodja pa do oblačil in igrač. Njihov novi koncept strankam omogoča, da takšne izdelke kupujejo neprekinjeno, brez čakanja na tedenske promocije. Ponudba njihove nove trgovine vključuje vse od tekstila in gospodinjskih aparatov, do opreme za dom in šport, igrač in raznih drobnarij, še poroča omenjeni medij.

Več novic lahko preberete tudi na slo24.si.