V svojem četrtletnem poročilu je nizozemski diskontni trgovec Action oznanil, da v letu 2026 načrtuje širitev tudi v Slovenijo. Trgovca, ki bo istega leta odprl tudi poslovalnice pri naših južnih sosedih, glede ponudbe še najlažje lahko primerjamo s Tedijem.
"Načrtujemo odprtje vsaj ene trgovine na dan"
Action je najhitreje rastoča maloprodajna veriga izdelkov za dom v Evropi, ki prihaja iz Nizozemske. Trgovsko verigo lahko primerjamo z nemškim trgovcem Tedi, ki je pri nas že od leta 2012, saj oba ponujata razne izdelke za dom, kot so na primer igrače, detergenti, sveče, blazine, različni okraski, prigrizki, pijače in podobno. Kar dve tretjini njihovih izdelkov, ki jih je skupno okoli 6000, staneta manj kot dva evra.
Glede na podatke, dostopne na portalu Bizi, je podjetje Action SLO d.o.o. pri nas bilo registrirano že maja lani z osnovnim kapitalom v višini dva milijona evrov. Z osnovnim kapitalom v istem znesku je prav tako bilo registrirano tudi že v Zagrebu, kot poroča Jutranji list.
Trenutno ima podjetje že več kot 3000 trgovin v 13 državah, nazadnje so aprila letos začeli poslovati v Švici, jeseni pa bodo na seznam držav dodali še Romunijo. "31. januarja smo objavili naš razvoj čiste prodaje za leto 2024, ki ga je spodbudila močna rast števila strank. To nam daje zaupanje, da bomo nadaljevali: letos načrtujemo odprtje vsaj ene trgovine na dan," je glede prodaje in širitve dejala glavna izvršna direktorica Hajir Hajji.
Naslednje leto prihaja tudi k nam in na Hrvaško
Glede na njihovo poročilo, se je neto prodaja podjetja Action v letu 2024 v primerjavi s predhodnim letom povečala za 22 % na 13,8 milijarde evrov, rast prodaje pa je bila posledica večjega števila transakcij. V letu 2024 so na novo odprli 352 trgovin in leto končali z 2918 trgovinami v 12 evropskih državah. "Action zdaj vsak teden v povprečju obišče 19,7 milijona strank, kar je 2,9 milijona več kot v enakem obdobju lani," še navajajo v poročilu.
Kot navajajo na svoji spletni strani, sta dve tretjini njihove ponudbe fleksibilni, ena pa fiksna. Vsak teden predstavijo kar 150 novih izdelkov, kar jim omogoča hitro prilagoditev spremembam glede na povpraševanje strank. Del njihove strategije pa zajema tudi trajnostni razvoj, s programom katerega podjetje napreduje predvsem na štirih področjih: ljudje, planet, izdelki in partnerstva.
Action načrtuje, da bo leta 2025 odprl vsaj eno trgovino na dan. Po odprtju trgovin v Romuniji v drugi polovici letošnjega leta namerava podjetje leta 2026 vstopiti na Hrvaško in k nam, v Slovenijo.