V hudi prometni nesreči, ki se je zgodila včeraj okoli 18.50 na križišču Ulice Slobode in Velebitske v Splitu, je umrla 67-letna kolesarka. Vanjo je na pločniku trčila Tesla Model S Plaid, ki jo je vozil 33-letni moški. Policija je voznika aretirala in odpeljala na kriminalistično preiskavo, poroča Index.hr.

Po podatkih splitsko-dalmatinske policije je voznik z veliko hitrostjo pripeljal s križišča z Ulico Domovinskega rata, izgubil nadzor nad vozilom, trčil v zaščitno ograjo in nato z avtomobilom zapeljal na pločnik, kjer je do smrti zbil kolesarko. Ženska je zaradi hudih poškodb umrla na kraju nesreče, kljub hitremu posredovanju reševalcev.

Očividci govorijo o divji vožnji

Po poročanju lokalnih medijev naj bi bili prizori na kraju nesreče pretresljivi. Zbrala se je množica ljudi, dogodek pa je šokiral tamkajšnje prebivalce. Nekateri očividci so povedali, da je voznik Tesle po cesti vozil z izjemno visoko hitrostjo, v pričevanjih se omenja celo hitrost okoli 150 km/h. 

Tesla Model S Plaid, ki jo je vozil 33-letnik, sicer sodi med najzmogljivejše električne avtomobile na svetu. Trije elektromotorji razvijejo več kot 1000 konjskih moči in dosežejo hitrost 322 km/h. Proizvajalec navaja, da se ponaša z najhitrejšim pospeševanjem med vsemi serijskimi vozili. Z mesta do sto kilometrov na uro avtomobil pospeši v manj kot dveh sekundah.

Voznik Tesle je bil ob prihodu policije pri zavesti in brez vidnejših poškodb. Trenutno je v pridržanju, kjer poteka kriminalistična obravnava. Policija bo natančno preučila okoliščine nesreče, vključno z morebitno neprilagojeno hitrostjo ter tehničnim stanjem vozila.

"Kot da bi bil na dirki in ne na mestni cesti"

O nesreči je spregovoril tudi hrvaški prometni strokovnjak dr. Željko Marušić, ki ocenjuje, da je 33-letnik proti križišču divjal s polno hitrostjo. "Kot da bi bil na dirki in ne na mestni cesti, kjer otroci hodijo v šolo, sploh se ni bal, da bi lahko bil zaradi takšne vožnje kaznovan," so njegove besede povzeli na net.hr. 

"Konkreten avtomobil ima odlične dinamične lastnosti, oprijem, zmogljivost in stabilnost, vendar je bil ta skupek vrlin tudi največji problem in sprožilec nesreče v rokah neodgovornega 33-letnega voznika," je še zapisal Marušić.